73 Reacties

één maand geleden

Reactie op Toni:)

23 weken en 8kg bij, het gaat snel🙈
Hier ook, 22w4 vandaag en +8 🙈 voel er mij soms wel wat onzeker door

één maand geleden

Reactie op els789

Ik was hier ook erg onzeker geworden en begon me precies een walvis te voelen. Maar mijn gewicht stagneert nu, in de laatste 3 weken ben ik maar 1 kg bijgekomen…

één maand geleden

23w en 10 kilo Ook wel gestopt met roken net toen ik zwanger was 🤭

één maand geleden

Wow euu.. ik 24 weken en 11 kilo erbij. Eet heel gezond ben van 55kg naar 66 kg nu.. Ik heb me daar nooit lastig over gevoeld maar als ik jullie reacties lees 🫠😓 😰

één maand geleden

Reactie op Bobbie23

Wow euu.. ik 24 weken en 11 kilo erbij. Eet heel gezond ben van 55kg naar 6 ...
Snap ik! Ik ben 10 kilo bij 23w Niks van aantrekken elke zwangerschap is anders ect Niet teveel spiegelen en trots zijn op je zwangerschap

één maand geleden

Reactie op els789

Snap ik.. ik ook vooral de grote van mijn buik😅🤷🏼‍♀️ niks aan te doen zeker..

één maand geleden

Op 20w was ik 5kg bijgekomen. Vandaag heb ik mezelf gewogen (24w2) en ben ik een halve kg kwijt. Ofwel is er iets met m'n weegschaal ofwel doe ik iets verkeerd? 🥲 Ik eet nog gewoon hetzelfde en zit thuis momenteel. Moet ik me zorgen maken?

één maand geleden

23w4d en zit nu op 5,5kg. Mijn doel tegen 26 weken was max 6kg dus gaat er nog dicht tegenzitten denk ik. (En nee ik let niet op wat ik eet ofzo) gewoon goed gegokt haha.

één maand geleden

26w en -1kg, het is wel herkenbaar vanuit mijn vorige zwangerschappen ik viel telkens af tijdens mijn zwangerschappen. Ik kan bijna niets eten, niet dat ik nu misselijk ben, maar heb eigenlijk vrij weinig honger en heb ook snel een “vol” gevoel.

één maand geleden

Ik nu bijna 27w en 8 kilo bij

één maand geleden

8 kg in 26 weken

één maand geleden

6kg en 22+2

één maand geleden

Vandaag 24 weken en 6 kilo erbij

één maand geleden

10kg en 25 weken nu… 🫣

één maand geleden

27 weken en 10 kg

één maand geleden

26 weken en 9kg bij 🙈

één maand geleden

27+3 en maar 2,8 kg bijgekomen. Ben in het begin wel 8kg afgevallen.

één maand geleden

Ik ben 4kg bijgekomen van begin tot nu en ben nu 29+2 ver

één maand geleden

Ben precies niet de enige die al 10kg bij is gekomen… de gynaecoloog maakt me beetje ongerust dat ik te veel ben bijgekomen… maar ik eet al zo weinig.. 🥲🥲

één maand geleden

Ik zit intussen aan 10,5kg op 28 weken. Ik kom nu veel minder aan dan in het begin