73 Reacties

2 maanden geleden

Hier 20w en voor mijn part 3-4kg bijgekomen 😇

2 maanden geleden

Ik ben 20w3d en ben op't begin 3kg afgevallen. Daar is nu een half kilo'tje terug bij verder niets. Had wel wat reserve 🙈

2 maanden geleden

Vandaag 22w en toch al zo'n 5,5 kg bij Hangt enorm af van persoon tot persoon en van je bmi

2 maanden geleden

Op men afspraak van 20w 5kg bijgekomen

2 maanden geleden

20weken en 5 kg bij

2 maanden geleden

In het begin 2 kg af en nu 1kg bij, dus eigenlijk nog niets bij. Maar wel al een redelijke buik, had ook wel wat reserve hier 🙈 bijna 23w.

2 maanden geleden

Ik ben nu 19weken maar de eerste maanden 7kg afgevallen maar de laatste weken komt er wel stilletjes aan terug gewicht aan zit nu nog op -4kg van mijn startgewicht

2 maanden geleden

Ik 21 weken en zit nu op 4kg, nu gaat het iets trager dan 2-3 weken geleden. 😊

2 maanden geleden

Hier 20weken +6 en 8 kilo

2 maanden geleden

Op 20 weken nu 2.5 kg

2 maanden geleden

Ik ook 9 kg bijgekomen bijna 22 weken zwanger.. "moet niet voor 2 eten, wees gezond" ik eet normaal en niet voor 2. Ik mag niet meer werken wat maakt dat ik veel thuis zit. Was verschoten van de reactie maar kan er niks aandoen hoor🤷🏻‍♀️ Ben ook bijgekomen door mn traject, 2 jaar hormonen en 3 maand in menopauze gezet met spuiten waardoor ik ben aangekomen en nadien meteen zwanger gevallen dus die kilo's konder er al niet meer afgewerkt worden.. Maar ik lijk wel abnormaal toen ik 't hoorde..

2 maanden geleden

Hier 20w+5 en ben 6kg aangekomen..voor de moment blijft het zo🙈ben wel een mager persoon..

2 maanden geleden

Hier op 21w toch ook al een goeie 5kg erbij ondertussen. Ik had wel een lager bmi bij de start 😊

2 maanden geleden

Op 21 weken al 8kg bij gekomen, perfect normaal dat het bij iedereen anders loopt :)

2 maanden geleden

23 weken en 6 kg. Ik denk inderdaad dat het moeilijk is jezelf te vergelijken… iedereen start zijn zwangerschap anders, de ene is misselijk terwijl de andere net veel meer eet… kijk niet te veel naar dat getalletje en geniet van dit wonderbaarlijke gebeuren in je lichaam. 🥰

2 maanden geleden

22 weken en 6kg bijgekomen

2 maanden geleden

24w + 1 en +3,5 kilo nu.

2 maanden geleden

8 kilo bij op 23 weken

2 maanden geleden

10 kg bijgekomen, 24 weken +1

één maand geleden

23 weken en 8kg bij, het gaat snel🙈