15 Reacties

8 dagen geleden

Ik heb ondertussen 2 van die 3-in-1 jassen. Een van Mamalicious en een van Noppies. Die laatste vind ik veel aangenamer qua model. Wel prijzig 🙈 maar zonder inzet ook nog prima te dragen. Was beetje zoeken.

8 dagen geleden

Hier 3 in 1 van love2wait . Zit heel goed. Voorlopig inzet stuk nog niet nodig. M'n buik is nochtans groot genoeg 🙊

8 dagen geleden

Ik heb 1 van noppies 2de hands op vinted gekocht. Met inzetstuk voor wanneer de baby er is. Was echt zo goed als nieuw en 25 euro 😂

7 dagen geleden

Ik heb 1 van mamalicious met inzetstukje. Kan na de zwangerschap nog perfect gedragen worden

4 dagen geleden

Ik heb 1 gekocht van Anna Field maar snap dat inzetstuk niet. Daar zit een gat in voor babyhoofdje. Maar hoe draagt je die nu dan?

4 dagen geleden

Reactie op yasd

Ik heb 1 gekocht van Anna Field maar snap dat inzetstuk niet. Daar zit een ...
Dat rits je eruit normaal. Of met knopen.

4 dagen geleden

Reactie op roezptoez

Dat rits je eruit normaal. Of met knopen.
Ja maar dan moet er een ander inzetstuk zijn voor zwanger he? Dat ontbreekt precies...

4 dagen geleden

Reactie op yasd

Ja maar dan moet er een ander inzetstuk zijn voor zwanger he? Dat ontbreekt ...
Is niet altijd, soms kun je ook gewoon de jas aan elkaar doen. Hangt af van het type :) welke is het?

4 dagen geleden

Reactie op roezptoez

Is niet altijd, soms kun je ook gewoon de jas aan elkaar doen. Hangt af van ...
Kijk wat ik op Zalando ontdekt heb! Anna Field MAMA-3 IN 1 - Winterjas - khaki https://www.zalando.be/anna-field-mama-3-in-1-winterjas-khaki-ex429m00a-n11.html

4 dagen geleden

Reactie op yasd

Kijk wat ik op Zalando ontdekt heb! Anna Field MAMA-3 IN 1 - Winterjas - kh ...
Is gewoon aan elkaar dan, zie foto . Dus inzetstuk eruit halen en klaar 😊

4 dagen geleden

Reactie op roezptoez

Is gewoon aan elkaar dan, zie foto . Dus inzetstuk eruit halen en klaar 😊
Dit hangt in de jas.

4 dagen geleden

Reactie op yasd

Dit hangt in de jas.
Dan hangen er wrs 2 stukken aan elkaar? Moeilijk om te zeggen vanaf hier 😂 ik heb er van elk type wel 1 dusja.

4 dagen geleden

Reactie op roezptoez

Dan hangen er wrs 2 stukken aan elkaar? Moeilijk om te zeggen vanaf hier 😂 ...
Ja kvind het niet 🙈😑🙈🙈

3 dagen geleden

Mamalila shoftshell. Echt super tevreden van. Heerlijk als gewone jas, zwangerschapsjas en draagjas!

één dag geleden

Ik had gewoon een jas in een maatje groter gekocht, werkte prima met een dikke buik en ook met de baby in draagzak. Nu 2j later weer een winterbaby dus komt weer van pas, maar vorig jaar heb ik hem ook gewoon niet-zwanger gedragen