6 Reacties

4 dagen geleden

Een kine zoeken die ook vroedvrouw is! Die u deftig kan helpen met uw bekken en uw sluitspieren. Heb er ook enorm last van maar dankzij haar is het veel dragelijker en dan was de volgende stap ook osteopaat maar vind ik niet nodig nu. Oefeningen die ik heb gekregen zijn; op uw rug liggen, knieën optrekken en dan laten open “vallen” en dan wiebelen met knieën/heupen. Op rug liggen, knieën optrekken, uw rechter voet op uw linker knie leggen en dan uw linker been optrekken naar uw buik toe (met behulp van uw handen)

4 dagen geleden

Reactie op Brenn1511

Een kine zoeken die ook vroedvrouw is! Die u deftig kan helpen met uw bekke ...
Aaah oke super bedankt voor de tip!!zal zeker de oefeningen eens properen!!

4 dagen geleden

Ik heb al last van Ischias voor mijn zwangerschap. De kiné (sinds mijn ZW) heeft mij goede oefeningen voor thuis gegeven om mijn bekken te versterken (blijkbaar straalt de pijn van de bekken naar mijn bil uit). Oplossen kan inderdaad niet, maar pijnbestrijding wel. Voor ik zwanger was ging ik naar een osteo en nu nog steeds bij opstoten/toenemende pijn. Deze masseert, zet alles wat terug in de juiste houding en zo daalt mijn stekende pijn voor enkele dagen en weken. Ik zou het zelf echt aanraden! Ik heb er veel.aan. Zelf kan je letten op je houdingen. Geen ongecontroleerde bewegingen maken, zoals bv. huishouden doen (bukken, strekken,…). Dus rustiger werken met gecontroleerde bewegingen maakt dat ik het zelf wat kan vermijden. Maar eens de gevoeligheid er is, zal je het er wss eventjes mee moeten doen.. Vermoedelijk ben je er na je ZW vanaf. Ik duim mee!

3 dagen geleden

Ik heb dit ook al nu 4 weken , eerst was het mijn rechterkant en nu allebei!!!😭😭😭 ik kan echt niet meer normaal lopen. Volgens mij is het van al het huishouden en niet naar mijn lichaam luisteren. Nu heb ik immens veel pijn aan beide kanten en kan ik gewoon niet normaal recht lopen . Ik wil huilen!

3 dagen geleden

De kiné masseert mijn billen om alles los te werken. Door onstabiliteit en hormonen kunnen je billen vast komen te zitten en dan krijg je krampen. Ik heb er in de nacht regelmatig last van.