26 Reacties

vorig jaar

Hey! Ik ben ook volledig zelfstandige. En ga zo lang mogelijk werken, maar als het eerder komt is het zo ☺️ ik probeer zeker 1 maand op voorhand ‘klaar’ te zijn. Ik heb een verzekering gewaarborgd inkomen en dat is 3 maanden, dus neem het volledig op. Je krijgt dienstencheques als zelfstandige, maar dat wist je misschien al hè? Voor de rest niet echt tips. Leuk om te connecteren wel! 🙌🏻

vorig jaar

Reactie op sieniee

Hey! Ik ben ook volledig zelfstandige. En ga zo lang mogelijk werken, maar ...
Is de gewaarboorgdinkomen geldig bij zwangerschap? Ik wacht daar op een antwoord van mijn bank.. 🤞🏻 kan dit gecombineerd worden met de uitkering van het ziekenfonds? Ik werk zelf 🤞🏻🤞🏻 tot 12 dagen voor de uitgerekende datum maar zit met een agenda vol met patiënten dus daardoor mijn angst.. maar goed als het vroeger komt is het dan zo🙈🤷🏼‍♀️ Over de dienstencheques had ik gelezen idd maar heb daar ook nog geen antwoord van securex wanneer ik de aanvraag dien op te sturen😅 zo veel te regelen ammai, ik heb het wat onderschat🙈

vorig jaar

Ik werk ook nog als zelfstandige thuisverpleegkundige zolang dat het lukt. We kunnen als we eerder stoppen alleen maar trekken van de cm als we minstens 1 dag volledig uitvallen en daarna kan je deeltijds terug werken als de arts van het cm het goedkeurd hoorde ik. Ik zou graag werken tot 1 maand voor ik beval, ik ben voor januari uitgerekend dus graag nog tot december werken

vorig jaar

Reactie op sieniee

Hey! Ik ben ook volledig zelfstandige. En ga zo lang mogelijk werken, maar ...
Hoe ga je je verzekering gewaarborgd inkomen gebruiken? Want dan moet je in ziekte zijn he?

vorig jaar

Bij Allianz dekt deze ook voor zwangerschap. Helaas één van de enigen blijkbaar.

vorig jaar

Reactie op sieniee

Bij Allianz dekt deze ook voor zwangerschap. Helaas één van de enigen blijk ...
Ik heb ook Allianz. Dus als je je zwangerschapsuitkering van je mutualiteit krijgt, krijg je ook nog es van Allianz? Welke polis heb jij ?