8 Reacties

2 maanden geleden

Hoi, ik ben morgen 30 weken en heb dit vooral nadat ik een stuk gewandeld heb en wanneer ik na het zitten terug start met wandelen. Volgens mij is dit gewoon bekkenpijn/bekkeninstabiliteit. Denk dat je hier misschien eens voor kan informeren bij een kine

2 maanden geleden

Ik heb dit jammer genoeg ook, mijn gynaecoloog heeft gezecht dat dit bekkenpijn is van de voorste botjes. Ik heb deze week nog een afspraak bij de kinesist ☺️. Ik ben zelf 32 weken met een tweeling. En vooral omdraaien in bed is een hel! Succes!

2 maanden geleden

Ik heb dit sinds week 27 ook gekregen, ene dag is erger dan de ander. Ik heb nu een doorverwijzing gekregen naar bekkenbodemfysio. Heb donderdag de 2e afspraak. Succes 🤍

2 maanden geleden

Reactie op marieskewl

Ik heb dit jammer genoeg ook, mijn gynaecoloog heeft gezecht dat dit bekken ...
Omggg ikheb dit ook in de bed is het ergste ze da omdraaien😮‍💨

2 maanden geleden

Reactie op HeavenlyHarvey

Ik heb dit sinds week 27 ook gekregen, ene dag is erger dan de ander. Ik he ...
En helpt dat wel?&dankuwel🙏🏽❤️

2 maanden geleden

Reactie op Babe25

En helpt dat wel?&dankuwel🙏🏽❤️
Ik heb wat tips gekregen hoe je opstaat, omdraait in bed, zittend aankleden etc. Het straalt ook uit naar mn lies dus die masseert ze bij de afspraak. Opzich wel fijn om ook meer informatie te krijgen hoe je bekken werken. Ze geeft wel duidelijk aan dat het niet verholpen word maar enkel wat tips om ermee om te gaan 🙌🏼

2 maanden geleden

Vandaag 30 weken en heb het ook soms, vooral als ik veel zit en dan opeens opsta..

2 maanden geleden

Eens laten controleren op bekkeninstabiliteit :)