Hey iedereen,
Ik vroeg me af vanaf hoeveel weken voor de uitgerekende datum jullie thuisblijven en hoe jullie dat beslissen.
Mijn moederschapsrust gaat nl. 1 week in voor de uitgerekende datum. Ik dacht door te doen tot dan maar voel dat ik aan het uitbollen ben.
Ben momenteel 32w ver. Fysiek is het best wel ok buiten bekk MPenpijn en wat vermoeidheid maar ik begin me vooral zo hard te vervelen op het werk... Fysiek werk mag natuurlijk niet meer en nu zit ik dus voornamelijk dagen achter het bureau te ''doen alsof'' ik werk. Er is gewoonweg niet veel werk omdat het kalm is, ik heb al om extra taken gevraagd maar die zijn er gewoon niet.Ik voel me schuldig dat ik zo weinig (kan) doen en het begint wel echt op mijn moraal te spelen.
Ik vind het ook iets moeilijk om te bespreken of aan te kaarten bij de dokter/gyneacoloog omdat ik niet te klagen heb (niet veel fysieke kwaaltjes, super gemakkelijke maar heel saaie job)...
Daarmee de vraag: vanaf hoeveel weken voor de datum blijven jullie thuis en op basis waarvan beslissen jullie dit?