12 Reacties

茅茅n dag geleden

Ik heb een kleine valies, die nog gevuld moet worden馃槀

茅茅n dag geleden

Een kleine valies voor het verblijf in het ziekenhuis en een tas voor de bevalling.

茅茅n dag geleden

Reactie op Caitlin08

Een kleine valies voor het verblijf in het ziekenhuis en een tas voor de be ...
Das ook een goeie! Wat steek je dan precies in welke tas? 馃檲

茅茅n dag geleden

Ik weet nog niet exact welke tas/koffer ik meenemen maar heb wel al van de vroedvrouw aangeraden gekregen om 2 verschillende mee te nemen. 1 voor alles voor tijdens het bevallen en de eerste kleertjes, en dan voor de andere dagen alles in een andere koffer die dan in de auto blijft liggen. De papa kan dan die koffer gaan halen wanneer je naar de kamer mag 馃槉

茅茅n dag geleden

Hier (de luiertas) voor verloskwartier & valiesje voor materniteit 馃檶馃徏

茅茅n dag geleden

Reactie op Charly9292

Das ook een goeie! Wat steek je dan precies in welke tas? 馃檲
Heb ze nog niet gemaakt. Maar in de tas voor de bevalling ga ik alles steken dat ik makkelijk wil kunnen pakken voor de bevalling dus dingen zoals snacks, drinken, bevallings outfit, eerste outfit voor de baby, oplader, documenten,... En in mijn valies kleren voor tijdens het verblijf zowel voor mij als voor de baby en mijn vriend, handdoeken, toiletgerief,post partum dingen,... Dat is wat nu zowat in me opkomt.

茅茅n dag geleden

Kleine zak voor verloskamer met daarin 2 rompers en 2 pakjes voor de baby, ook een paar sokjes en een mutsje. Voor mezelf warme sokken, een rekkertje, outfit om in te bevallen, evt voedingsbh om tijdens bevalling al aan te doen zodat je meteen kan aanleggen na de bevalling. Ook een handdoek (mocht na m'n eerste bevalling direct douchen), deo en een giant onderbroek om het kraamverband in te kunnen leggen. Snackpack voor m'n partner had ik ook voorzien, al kreeg hij een goed ontbijt in t ziekenhuis als ik in arbeid was. Evt oplader gsm en gepersonaliseerd dekentje als je dat zou hebben. In grote valies al de rest: giant onderbroeken, genoeg rompers en pakjes voor je kindje, borstvoedings- en zwangerschapskussen, kledij, toiletgerief, doopsuikers, ...

茅茅n dag geleden

Reactie op Caro94

Ik weet nog niet exact welke tas/koffer ik meenemen maar heb wel al van de ...
Amai dat is een kei goede tip! Ik wou alles in 1 steken

茅茅n dag geleden

Hier altijd 2 valiezen meegenomen. Een kleine voor tijdens de bevalling waar alles in zit dat ik dan nodig heb voor mezelf en baby en eventueel mijn partner. Grote valies met alles voor de volgende dagen. Maar je gaat inderdaad precies op vakantie voor 2 weken 馃檲 voldoende babykleding meenemen weet ik uit ervaring. Ze kunnen in het begin misselijk zijn en dan geven ze veel over.

茅茅n dag geleden

Ik ga volgendeweek mijn valies maken :p -2 pyjama鈥檚 -comfi bevallings tshirt - ondergoed /borstvoeding bh鈥檚 - koekje/ snoepje -slofjes - tandenborstel/ kam/ dagcr猫me, maandverband, - gsm / lader / laptop/ boek/.. - kleding om naar huis te gaan. Luiertas voor baby: - 2 body鈥檚 met lange mouwen - sokjes - krabwantjes - 2 pyjama鈥檚 - muts - warmtepakje om naar huis te gaan - slabbetjes? - borstvoedingflesjes? - .. Nog meer of?

10 uur geleden

Reactie op 馃尭馃挄

Ik ga volgendeweek mijn valies maken :p -2 pyjama鈥檚 -comfi bevallings tshi ...
Denk je langer als 1 nachtje te blijven? Dan meer. Vooral comfy kleedje voor jezelf (moest maar eens dor het kraamverband lekken). En zeker voor baby, met wat geluk maakt die zichzelf niet snel vuil met wat pech zijn het 3 outfitjes per dag 馃槄.

9 uur geleden

Reactie op Caitlin08

Een kleine valies voor het verblijf in het ziekenhuis en een tas voor de be ...
Idem hier!