16 Reacties
vorig jaar
Ik heb ook toevallig resultaat binnen en de leukocyten en epitheelcellen zijn te hoog. Ook ik heb nergens last van, voor ik iets neem zal ik eerst enkele dagen veel water drinken, uit ervaring op het werk weet ik dat dit al kan helpen als niet alles tekent in de urine, ziekenhuis belde me ook nog niet op met de resultaten dus zal wel zo dringend niet zijn. Probeer anders ook eerst eens met extra veel water te drinken dit weekend
vorig jaar
Ik had dat vorige week ook! Blijkbaar is dat de uitslag van een stripje maar als er geen eiwitten/ witte bloedcellen en dergelijke verhoogd zijn mag je het negeren. Dat is een gevoeligheid van de strip.
vorig jaar
Reactie op Toni:)
Jammer genoeg staat bij de witte bloedcellen ook verhoogt.
Maar zal idd wat ...
Vacramac nemen! Volledig veilig tijdens de zwangerschap. De gynaecoloog raad het zelfs aan. Ik neem het elke dag sinds een dik jaar en nooit nog last van een blaasonsteking. Het zou volgens bepaalde studies ook vroeggeboorte tegenhouden zei de gynaecoloog.
vorig jaar
Ik had exact hetzelfde een drietal weken geleden, normaal altijd hevige symptomen maar deze keer niks gemerkt. Blijkbaar is dat niet abnormaal tijdens zwangerschap. Als ze de test voor kweek opgestuurd hebben, kunnen ze kijken welke bacterie het is, en je aangepaste medicatie geven. In mijn geval was dat 7d furadantine en daarna was ik er van af :-)
vorig jaar
Ik heb heel vaak last van blaasontstekingen, een bepaalde periode maandelijks tot ze verdere onderzoeken hebben gedaan naar het probleem hiervan. Sinds mijn zwangerschap komen ze zonder symptomen(wat last van buikpijn) heb er nu twee keer last van gehad. Ik moet meteen furidantine nemen omdat ik hoog risico heb dat het meteen een nierontsteking wordt. Je kan veel water drinken, cranberrysap of van die pilletjes kan je nemen op basis van cranberry.( dit is op natuurlijke basis en kan geen kwaad tijdens de zwangerschap) Andere medicatie zal allemaal op voorschrift zijn door de huisarts of gynaecoloog.
vorig jaar
Vandaag ook langs wachtpost geweest blijkt dat ik ook urineweginfectie heb. 1 zakje monuril nemen en dit zou dan vanaf morgen al beter moeten zijn. Ik heb zelf wel heel veel pijn in mijn onderbuik en vaak plassen, wel geen pijn tijdens het plassen.. dokter zei dat tijdens zwangerschap uw lichaam soms anders reageert en je soms zelfs geen/bijna geen symptomen hebt..
vorig jaar
Reactie op Sb1998
Vandaag ook langs wachtpost geweest blijkt dat ik ook urineweginfectie heb. ...
Klopt, de symptomen zijn bij mij ook volledig anders. Net hetzelfde drukkende pijnlijke krampachtige onderbuik en vaak plassen. Ik dacht dat ik een buikgriep had de eerste keer en toen kreeg ik het nieuws urineweginfectie. Ik dacht dit kan niet. Heb er al zoveel gehad niet op 2 handen te tellen. Ik ken die symptomen. Gelukkig wordt je geholpen nu, is niet fijn.
vorig jaar
Ik heb al 2x een uwi gehad zonder symptomen het enige symptoom waaraan ik het herken is sterk ruikende urine, nu ik heb 2 weken geleden net een antibiotica kuur gehad wegens uwi en de geur was weg.. de week erna merk ik terug dat er een sterkere geur is.. heb er nu niets meer mee gedaan kan toch geen antibiotica blijven nemen馃
vorig jaar
Ik heb een urineweginfectie gehad een maand geleden met bloed in mijn urine en buikpijn. Toen 2 weken medicatie moeten nemen van de huisarts om ervan af te geraken. Nu sinds vandaag weer wat buikpijn en bloed in mijn urine. Straks afspraak bij de huisarts om urine naar het labo op te sturen.