8 Reacties

3 dagen geleden

Bij een 4e zwangerschap kunnen ze in principe vanzelf nog draaien tot 36 weken ongeveer. En anders kunnen ze een uitwendige draaiing proberen. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar blijkbaar kan acupunctuur helpen..

2 dagen geleden

Ik ben 32w en baby ligt al hele tijd in stuit.. :( ik hoop dat ze nog spontaan zelf draait, maar er zijn oefeningen die zouden kunnen helpen (spinning baby’s)

2 dagen geleden

Bij mij ligt ze al de hele tijd in stuit, ben nu bezig met oefeningen van spinning baby's. Ik krijg sowieso een keizersnede owv problemen aan mijn bekken en staartbeen (wss ook de reden waarom ze in stuit blijft liggen) maar aangezien ik ze er zelf mee ga uit halen met zo'n mother assisted methode zou het ook praktischer zijn als ze gewoon ligt... mijn gynaecologe doet ook vaginale stuitbevallingen, heb je daar al over gesproken. Maar ze kan idd nog steeds spontaan opnieuw draaien he. Fingers crossed!

één dag geleden

Reactie op EsméeD

Bij mij ligt ze al de hele tijd in stuit, ben nu bezig met oefeningen van s ...
Mijn gynaecoloog sprak erover dat hij tegen volgende keer toch zou moeten goed liggen, zo niet probeert ze uitwendig… maar stuitbevallingen doen ze niet meer in het ziekenhuis waar ik ga…

één dag geleden

Ik duim dat hij toch nog snel draait en dat alles vlot kan verlopen! Mag ik vragen, voel jij ze eigenlijk draaien? Aangezien hij al van de ene houding naar de andere is gedraaid? Want momenteel zijn de baby's toch niet zo mini meer, ik weet niet goed wat te verwachten qua gevoel moest ze toch draaien?

één dag geleden

Hier vandaag controle gehad op 32w2d en ze ligt nog steeds in stuit. Binnen 3 weken zou ze gedraaid moeten zijn, anders gingen we bespreken wat we kunnen doen. Had ook gehoord voor acupunctuur met moxatherapie en zij zei dat ik voor stuitligging best rond 33-34 weken langskom voor een sessie. Ik ga dit proberen. 😊

één dag geleden

Reactie op Gienieee

Hier vandaag controle gehad op 32w2d en ze ligt nog steeds in stuit. Binnen ...
Waar ga jij die moxatherapie laten doen? ☺️ Onze baby ligt ook in stuit en heb van de gynaecoloog eigenlijk alleen maar een paar oefeningetjes meegekregen en ik zie de gynaecoloog pas op 35 weken terug dus ik ben bang dat het dan al te laat gaat zijn 🙈

één dag geleden

Reactie op VogelEK123

Waar ga jij die moxatherapie laten doen? ☺️ Onze baby ligt ook in stuit en ...
Bij vruchtklaar in Laakdal, weet niet of dat in jouw regio ligt. 😊 heb gewoon gezocht naar iemand dat acupunctuur doet in de buurt en dan een mailtje gestuurd. Zij doet standaard moxatherapie erbij, zeker als het stuitligging is. Ik ga een afspraak maken voor week 34. Hopelijk is ze dan gedraaid tegen 35 weken. 😊