26 Reacties
vorig jaar
Goede vraag. Ik ben 12w en neem er nog 4 per dag. Gisteren die van de middag eens proberen weglaten, maar tegen de avond heel misselijk en opnieuw moeten overgeven. Ik blijf voorlopig 4 per dag nemen tot vrijdag de afspraak bij de gynaecoloog. Ik hoop dat die raad heeft. Had die daar tips in gegeven? Of ben je zelf gestart met afbouwen?
vorig jaar
Mijn gynaecoloog had aangeraden om tegen 16 weken volledig te stoppen. Dus mocht ik starten met rustig af te bouwen. Ze zei wel dat ik mij dan weer geen slecht ging voelen, maar dat ik even moet volhouden.
Ik moet wel toegeven dat minderen met 1 pilletjes minder erg was dan volledig 😅
vorig jaar
Ik heb geprobeerd af te bouwen op 15w. Van 4 naar 1 ging prima. Van 1 naar 0 was verschrikkelijk… nu terug op eentje, en dit mag van de gynaecoloog tot de bevalling indien nodig. In augustus ga ik nog eens 1x proberen af te bouwen. Dan ben ik 24 weken en rustig thuis. De eerste 3-4 dagen (na stoppen) ging je extreem misselijk zijn en vanaf dan zou het moeten beteren werd er mij verteld…
vorig jaar
Ik ben bijna 12 weken en vooral misselijk s avonds.. ik neem nu 3 en ben van plan die van s avonds over te slaan.. ik mocht wel nog 4 per dag blijven nemen.. gynecoloog heeft niks gezegd over afbouwen.. alhoewel heb ik het gevoel dat het niet zot goed werkt.. ik moet niet overgeven maar ben evenveel misselijk als zonder..
vorig jaar
Reactie op Toni:)
Ik ben bijna 12 weken en vooral misselijk s avonds.. ik neem nu 3 en ben va ...
Idem hier. Vandaag 12 weken. Ik ben ook met navalit aan het afbouwen. Ik neem enkel die in de namiddag nog omdat ik me 's avonds echt misselijk voel maar heb ook het gevoel dat dit niet echt werkt. Hopelijk gaat dat gevoel nog over want voel me elke avond slecht.
vorig jaar
Hier af en toe eens even geen Navalit meer genomen, maar ´s avonds word ik telkens nog misselijk. Nu bijna 12 weken dus ik hoop dat het vanaf nu gewoon beter gaat en die misselijkheid bijna over is... Wanneer ik ´s avonds bijvoorbeeld iets op de planning staan heb neem ik er voor de zekerheid toch nog 2. Hopelijk zijn we snel van de misselijkheid vanaf!
vorig jaar
Hier geprobeerd om ermee te stoppen (13w), maar wow mijn lichaam reageerde er zo hard tegen. Werd zo misselijk, moest zoveel ivergeven ik kreeg zelfs een glas water niet binnen. De misselijkheid was nog erger dan er voor. Nu ben ik ben dat mijn lichaam daar zo afhankelijk van is geworden dat ik er niet meer mee kan stoppen 😭 Iemand die zich hierin herkent? Hoe zijn jullie ermee kunnen stoppen?
vorig jaar
Reactie op myybabywishh
Hier geprobeerd om ermee te stoppen (13w), maar wow mijn lichaam reageerde ...
Bij mijn eerste pogging om ermee te stoppen is het ook zo verlopen.. dan ben ik teruggekeerd naar 3x dag .. en afgebouwd naar 2x dag voor paar dagen, dan 1x wanneer ik echt weet dat ik misselijk word (dus namiddag) en nu sinds 2 dagen niks genomen en is beter in de bedoeling van… nog steeds misselijk maar niet meer overgegeven! Probeer mss ook zo af te bouwen? Succes!!