8 Reacties

vorig jaar

Hey! Ik had hetzelfde probleem en de sterke urinegeur zou aan mijn vitamines liggen (omnibionta pronatal). Ik heb er ondertussen ook geen last meer van dus zou er niet te lang van wakker liggen 😊

vorig jaar

Reactie op Naoualkb

Hey! Ik had hetzelfde probleem en de sterke urinegeur zou aan mijn vitamine ...
Maar ik pak juist niks meer in van vitamines 😭 hoop dat het bij mij ook snel stopt dan maar 😵‍💫

vorig jaar

Ik heb het afgelopen weken ook al gehad, voornamelijk op warme dagen. Kan duiden dat je te weinig vocht binnen hebt 😉

vorig jaar

Drink je voldoende water? Tijdens mijn zwangerschap was ik zodanig gedehydrateerd dat mijn urine stonk en er misselijk van werd. Nu gaat alles goed maar merk op dat mijn urine iets sterker ruikt.

vorig jaar

Reactie op inoue

Drink je voldoende water? Tijdens mijn zwangerschap was ik zodanig gedehydr ...
Ja, ik drink zeker 2liter water per dag en is licht van kleur, maar zit zo een geur aan (niet dat het stinkt, maar gewoon heel sterk en storend)

vorig jaar

Reactie op Lolaa1996

Ja, ik drink zeker 2liter water per dag en is licht van kleur, maar zit zo ...
Ja ik snap het :( Ik weet niet echt wat je eraan kan doen. Zit met hetzelfde kwaaltje. Hopelijk heeft er iemand tips.

vorig jaar

Hebben ze jouw bloed ook getest? Urine geur kan ook indicatie zijn voor hoge suiker in bloed ofwel als je op keto diet ben (bvb geen koolhydraten eet en bijna alleen vlees en groenten) voor ketonurie.. zeker bloed dus laten nakijken en bespreken met jouw huisarts. Kan ook zijn dat je het zelf meer ruikt nu dat je zwanger bent? Ik ruik die van mijn dochter nu ook meer dan voor de zwangerschap en is niks mis met haar;)

vorig jaar

Reactie op Toni:)

Hebben ze jouw bloed ook getest? Urine geur kan ook indicatie zijn voor hog ...
Bloed en suikers zijn oke Qua voeding eet ik gewoon normaal brood pasta enzo 😅 dus dat kan het ook niet zijn 🥲 Maar ik denk wel dat ik het door de zwangerschap harder ruik inderdaad