8 Reacties

8 dagen geleden

Ik ben ook nog in afwachting. Op 22/01 uitgerekend en op 22/11 kreeg ik een mailtje waarbij ze mij meedeelde dat ze binnenkort het bedrag zouden uitbetalen. Ook een mailtje gekregen? Eventueel eens mailen of bellen?

8 dagen geleden

Wij zitten ook bij kidslife en precies op 18 nov wanneer ik 32w was ontvangen .

8 dagen geleden

Ik ben niet bij kidslife maar ik heb ook nog geen melding gekregen van uitbetaling. Ben nu 31 weken

8 dagen geleden

Ik ben bij mijnfons. Ik beval normaal 9 januari en heb nog niets gekregen. Vandaag eens gebeld. Mijn documenten (van mijn 6 maand zwangerschap - dus meer dan 2 maand geleden) waren nog in verwerking. Maar door te bellen hebben ze nu alles verwerkt en ik zou mijn bedrag eender deze dagen ontvangen. Wanneer je uw startbedrag wilt aanvragen veel te vroeg - omdat het ook moet - krijg je wel meteen een bericht dat het te vroeg is, maar als alles in orde is, dan hoor je ze niet 😒 maar ben blij dat nu alles in orde gebracht is. Dus ik zou eens bellen en vragen hoe het zit.

8 dagen geleden

Wij zijn ook bij kidslife, 15/01 uitgerekend en 22/11 is het startbedrag uitbetaald !

3 dagen geleden

Reactie op VVS25

Ik ben ook nog in afwachting. Op 22/01 uitgerekend en op 22/11 kreeg ik ee ...
Bedrag ontvangen op 29/11

3 dagen geleden

Heb ook bij kidslife aangevraagd, maar ik ben nog maar 31+2 dus ik wacht nog af :)

3 dagen geleden

Reactie op ummsayfullah

Heb ook bij kidslife aangevraagd, maar ik ben nog maar 31+2 dus ik wacht no ...
Ik heb het ontvangen op 32+3