5 Reacties
18 uur geleden
We hebben ze allebei gekocht. Maar aanrader slaapzak van de verkoopster in de winkel. Slaapzak ook liefst zonder mouwen, kindjes hebben het genoeg warm en hun armen en handjes zijn vrij tijdens uittrekken in hun slaap. Bij deken voelen zich meestal klem zitten en kunnen ze wakker van worden en wordt hun slaap verstoord. We wachten af 💙
16 uur geleden
Mijn ervaring heb een kindje in lente en winter. Voor de lente geen slaapzak pyjama en dekentje was voldoende. De andere in de winter had het ‘s nachts wel koud. Dus wel een slaapzak aan gedaan en nog een deken eventueel. Volgens mij hangt het ook van je kindje af. Hier heeft de ene het altijd te warm en de andere te koud. De oudste(lente) zou nu nog zijn airco durven op zetten. De jongste(winter) vraagt een extra laken. Ik zou dus je kindje in het oog houden en daarop afstemmen.
14 uur geleden
Slaapzak is veiliger en kan geborgenheid bieden. Ook kan een baby in begin zijn temperatuur nog niet goed zelf regelen dus moet je hen extra kleden. Je hebt per merk zo een schema van welke tog je nodig hebt voor hoeveel graden in de kamer en wat ze nog moeten aandoen in de slaapzak zelf