Heyy
Welke spullen bestellen jullie van shein en is van goede kwaliteit ? Ik zie zoveel op shein voor goedkope prijzen: flessenborstels, nagelverzorgingssets, speelgoed, slabber, spuugdoek, speelmat, rammelaars, thermometer, badcape etc. Bepaalde dingen die jullie aanraden of juist afraden? Let me know 馃檭
Ik koop voor onze baby niets van Shein. Voor mezelf vind ik dat anders maar voor ons kleintje durf ik precies toch niet. 馃槉 nagelverzorgingsset/thermometer en badcape heb ik besteld op bol.com en al de rest staat op de geboortelijst.
Ik heb wel van die tetra doeken op Shein besteld en 2x gewassen en gestreken. Ze hebben zo veel leuke met leuke prentjes. Maar anders, zo speelgoed enz zou ik niet durven omdat ik niet weet dat ze voldoen aan de EU normen.
Geen Shein en Temu voor onze baby. Los van de ecologische impact weet je niet of deze producten veilig zijn... Ze omzeilen de strenge Europese regels die er zijn voor een reden. Er moest maar eens iets gebeuren... Ik zou het mezelf nooit vergeven. Ik koop liever bij betrouwbare (Belgische) merken. Zeker nu met Black Friday mooie deals te doen, heb al leuke dingetjes op de kop kunnen tikken 馃グ Dan kan ik daar toch al wat geruster in zijn. Nu, ieder zijn ding natuurlijk.