19 Reacties

vorig jaar

Ik koop het! Heb verschillende jurken en rokken van shein. Ieder zijn voorkeur! Goedkoop en zolang draag je het toch niet!

vorig jaar

Hallo. Ik koop het hoor.. Vanwaar komen alle andere kleren soms🤷🏻‍♀️ Mijn zwangerschapskledij is zo goed als bijna allemaal van daar. Ik heb er ook al kleedjes op besteld voor de baby. Gewoon wassen alvorens je deze draagt en dan zie ik het slechte niet van in. Ik vind ook dat de maten (voor mezelf) heel goed zitten☺️🥰

vorig jaar

Ik heb er ook al wat op gekocht en wat er niet kwalitatief genoeg uit ziet stuur ik terug. Tot nu toe goed meegevallen. Goed uitwassen en dan zal het allemaal wel niet zo erg zijn, zo denk ik toch 😊

vorig jaar

Reactie op Sien1994

Ik heb er ook al wat op gekocht en wat er niet kwalitatief genoeg uit ziet ...
Op welke temperatuur was jij het ?

vorig jaar

Hier geen Shein of andere fast fashion. Zowel principieel als voor de veiligheid, want niet alle gifstoffen zijn verdwenen met te wassen. Eventjes zoeken op Google geeft mij toch geen goed gevoeld. Dan koop ik liever wat minder. Oa. https://m.standaard.be/cnt/dmf20240522_95110002?journeybuilder=nopaywall#:~:text=Testaankoop%20onderzocht%20kinderkleren%20van%20het,van%20hormoonverstoorders%20tot%20zware%20metalen.&text=Vijfentwintig%20kinderkleren%20van%20het%20Chinese,nam%20Testaankoop%20onder%20de%20loep.

vorig jaar

Ik niet. Een recent onderzoek heeft aangetoond dat in meer dan de helft van de onderzochte kledij teveel schadelijke stoffen aanwezig waren. Ik loop het risico liever niet.

vorig jaar

Ik heb mijn zwangerschapskledij daar gekocht! Inderdaad voor dat geld kan je niet sukkelen. Je gebruikt het maar zo kort…

vorig jaar

Zwangerschapskledij wel maar kledij voor klein babytje niet. Mocht ze ouder zijn dan wel.

vorig jaar

Reactie op LaritaV

Ik niet. Een recent onderzoek heeft aangetoond dat in meer dan de helft van ...
Jaa dit hoor ik ook, heb je toevallig de link of zou je die kunnen vinden ?

vorig jaar

Voor mezelf wel. Voor de baby ook niet. De kledij is vooral van polyester gemaakt. Ik heb gehoord dat dat ook niet goed is voor kleintjes.

vorig jaar

Reactie op Gienieee

Zwangerschapskledij wel maar kledij voor klein babytje niet. Mocht ze ouder ...
Mag ik vragen waarom niet ?

vorig jaar

Reactie op Loveliy

Mag ik vragen waarom niet ?
Omdat een klein babytje nog zo vatbaar is en weerloos. Wil het risico niet lopen.

vorig jaar

Ik doe het ook niet , ik vind de kleding ook niet mooi. Liever kwaliteit en geen schadelijke stoffen voor een baby’tje

vorig jaar

Reactie op Janadt97

Hallo. Ik koop het hoor.. Vanwaar komen alle andere kleren soms🤷🏻‍♀️ Mijn ...
Jullie weten dan welke stoffen er in andere merken zitten.. Neen toch.. Je wast het toch ook alvorens te dragen..

vorig jaar

Reactie op silkexo

Ik doe het ook niet , ik vind de kleding ook niet mooi. Liever kwaliteit en ...
Ik vind dat ze wel hele mooie kleding hebben vooral voor meisjes met strikjes, roesjes en schattige teksten die ik niet in de "standaard" winkels kan vinden. En kwaliteit hangt ook vanaf hoe je ermee omgaat en wast en baby'tje draagt t sowieso niet lang, alleen idd de schadelijke stoffen wat ik ook heb gehoord vandaar de vraag of andere mama's het kopen maar de meningen zijn verschillende vele kopen het wel anderen niet.

vorig jaar

https://www.test-aankoop.be/familie-prive/webshops/dossier/de-gevaren-van-shein-en-fast-fashion Het is goedkoop, maar dit heeft op vele vlakken ook een keerzijde. Iedereen koopt en doet natuurlijk waar hij/zij zich het best bij voelt!

vorig jaar

Ik was altijd fan van shein tot ik op de tv op het nieuws zag dat er in heel wat kleding (ook voor babys) giftige stoffen, hormonen etcetera .. worden gebruikt. Meestal als ik zoiets lees in het nieuws op de gsm geloof ik het niet echt, echter nu omdat het op het avond journaal was heb ik wat opzoek werk gedaan en kwam het er op uit dat zelfs met het wassen van de kleding het niet 100% veilig blijkt te zijn. Ik weet niet exact wat ik moet geloven of niet maar ik ga zelf het risico niet nemen desondanks de super leuke outfits dat ze hebben voor een degelijke prijs....