7 Reacties

9 dagen geleden

Da's bekkeninstabiliteit.. Kan idd zeer pijnlijk zijn. Heb er ook megaveel last van. Maar geen zorgen, je baby zal daardoor niet eerder komen 😊

9 dagen geleden

Reactie op LaritaV

Da's bekkeninstabiliteit.. Kan idd zeer pijnlijk zijn. Heb er ook megaveel ...
Dank je wel voor je reactie, stelt mij gerust 😊 Doe jij er iets speciaals aan? Of heb je tips? Doe jij het ook rustig aan of Doe je gewoon alles nog?

9 dagen geleden

Reactie op Loveliy

Dank je wel voor je reactie, stelt mij gerust 😊 Doe jij er iets speciaals ...
Momenteel heb ik zodanig veel pijn dat ik echt beperkt ben in dagdagelijkse activiteiten. Boodschappen doen of gaan wandelen doe ik niet meer. Autorijden lukt nog maar doet pijn. Ik ben kine gestart op voorschrift van de gynaecoloog, maar helpt bij mij niet. Volgende week osteopaat eens proberen. Verder draag ik om te stappen een bekkenband (moest je ene zoeken, ik heb die van Matchu, super content van). Bij heel veel pijn helpt warmte leggen. Gynaecoloog zei dat ik ook dafalgan mocht nemen, maar dat helpt niets bij mij. Te veel rusten is niet goed omdat de spieren dan nog meer verslappen, maar als ik te weinig rust heb ik veel pijn. Als je nog kan bewegen zonder dat de pijn ondraaglijk is zou ik zeker niet te veel rusten! Veel succes alleszins, ik ben nu 32+2 en tel de weken af 🙈

9 dagen geleden

Ik heb dit al sinds 20 weken. Zelfs zitten op het werk werd enorm pijnlijk. Ik heb ondertussen 7 sessies bij de kine gehad en ben in beweging gebleven ondanks de pijn en nu gaat het wel echt beter. In het begin deed het na de kine nog meer pijn maar na sessie 4 à 5 is het veel beter beginnen gaan.

9 dagen geleden

Reactie op EloLD

Ik heb dit al sinds 20 weken. Zelfs zitten op het werk werd enorm pijnlijk. ...
Wat doet je kine met jou? Had zo gehoopt dat kine zou helpen ☹️

9 dagen geleden

Reactie op LaritaV

Wat doet je kine met jou? Had zo gehoopt dat kine zou helpen ☹️
Wel blijkbaar doordat mijn stuit in het verleden twee keer gekneusd is geraakt, blijft hij nu niet goed zitten waarvan de pijn kwam. Dus ze duwde hem steeds terug in positie. En daarnaast maakt ze mijn bekken terug los.

8 dagen geleden

Oh.. wou net een berichtje posten hier met deze vraag.. Omdat ik net dezelfde klachten heb.. Mijn benen amper dicht krijgen soms ofzo omdat het pijn doet.. 🙈 Pijn aan mijn ribben.. nog 6 weekjes hier.. 🍀🤰