Ik heb tot nu toe enkel rompers met lange mouwen gekocht omdat het winter is als de baby er is.
Nu twijfel ik of we best ook rompers met korte mouwen kopen.
Sowieso is het de bedoeling van boven de romper een pyjama of kledij aan te doen.
Voor ons een 1ste kindje, dus echt alles is zoeken 馃檲
Ik denk dat een rompertje met lange mouwen nooit verkeerd is in de winter , ik heb ook enkel met lange mouwen . Bij ons is het een 4 de kindje maar je moet zelf weten waar je je goed bij voelt 鈽猴笍
Ik heb eigenlijk meer korte mouwen, die lange mouwen zijn niet zo handig om daar iets over aan te trekken weet ik uit ervaring 馃檴 Ik zou wel kijken naar overslag rompertjes, is handiger dan over het hoofdje trekken
Ik heb eigenlijk meer korte mouwen, die lange mouwen zijn niet zo handig om ...
Oeps helemaal niet bij stil gestaan, zijn er dus allemaal om over het hoofdje te trekken 馃檲 goed om te weten dat ik ook wat overslag rompertjes voorzie dan 馃榿
Hier van alles wat en ervaring leert me dat lange mouwen warm zijn maar las ...
Misschien dan toch ook wel interessant om er wat met korte mouwen te voorzien. Vooral als ze dan een truitje ofzo aan doen. Niet bij stil gestaan dat het misschien niet zo makkelijk was om er kledij over aan te trekken.
Ik heb er van alle soorten: overslag met lange en korte mouwen en dan gewone rompers met lange en korte mouwen. Zo kunnen we uitzoeken wat het beste is voor onze baby 馃槈 Ik heb er wel veel gekregen van mijn zussen.