13 Reacties

vorig jaar

Ik zou me ook enorm kut voelen maar heel erg is het niet x

vorig jaar

1 keer kan volgens mij niet echt zoveel kwaad. Ik ken mensen die wel nog dronken (niet overmatig) tijdens zwangerschap en er is niets met hun kindje. Niet wanhopen. Gewoon niet meer van uitgaan de volgende keer 🙈 echt dubbelchecken voor je drinkt. Kop op!

vorig jaar

Reactie op yasd

Ik zou me ook enorm kut voelen maar heel erg is het niet x
Ik hoop het echt... je zit zo op te letten met alles en dan dit. Echt rot.

vorig jaar

Hoezo zelfs alcohol in een mocktail ??? Zou echt kwaad zijn

vorig jaar

Reactie op Sb1998

Hoezo zelfs alcohol in een mocktail ??? Zou echt kwaad zijn
Ja, de mocktail had dezelfde naam als de cocktail blijkbaar... zo dom eigenlijk. Ik weet dat het niet met opzet was, maar zo stom.

vorig jaar

Reactie op ev-25

Ja, de mocktail had dezelfde naam als de cocktail blijkbaar... zo dom eigen ...
Ja amai.. snap dat je hier slecht door voelt. Denk wel dat dit 1 malig niet zoveel kwaad kan maar toch he😞

vorig jaar

Reactie op ev-25

Ja, de mocktail had dezelfde naam als de cocktail blijkbaar... zo dom eigen ...
Cocktail is bij mijn weten met alcohol en mocktail zonder alcohol. Maar ik zou ook kwaad worden op die barvrouw

vorig jaar

Reactie op dania47

Cocktail is bij mijn weten met alcohol en mocktail zonder alcohol. Maar ik ...
Ja exact haha. Maar die hadden dus dezelfde naam en ik had naar de cocktails zelfs niet gekeken aangezien ik dat niet drink nu.

vorig jaar

Welke alcohol zat erin? Ik denk niet dat in coctails mega veel alcohol in zit dus vermoed dat voor ene keer geen kwaad kan!

vorig jaar

Reactie op Toni:)

Welke alcohol zat erin? Ik denk niet dat in coctails mega veel alcohol in z ...
Gin... ook nog zo een sterke drank :( . Maar gelukkig idd maar weinig aangezien het gemixt was met niet-alcoholische dingen.

vorig jaar

Komt echt goed, ik had een vriendin (haar papa is dokter😅) en die dronk elke avond een glas wijn 🤷🏼‍♀️ baby is helemaal gezond ☺️

vorig jaar

Een arts heeft me ooit gezegd dat het geen kwaad kan om tijdens de zwangerschap 1x per week alcohol te drinken, niet dat ik dit van plan om te doen. Maar zoveel kwaad zal het dus niet kunnen, ik denk dan ook vaak, hoeveel vrouwen drinken de eerste maand nog alcohol als ze zwanger zijn en het niet weten?

vorig jaar

Amai ik zou daar een klacht indienen