5 Reacties

9 dagen geleden

Ik ga na mijn zwangerschapsverlof 4/5 werken en woensdag thuisblijven. Moet wel aangezien onze onthaalmoeder op woensdag niet werkt en mijn partner geen vast uurrooster heeft.

9 dagen geleden

Ik heb de woensdag gekozen omdat ik al dochtertje heb dat schoolgaand is dus wel makkelijk is. Na mijn zwangerschapsverlof neem ik 1 maand ouderschapsverlof op en daarna is het telkens de woensdag in de week. Ik denk ook wel dat de woensdag de week zal breken

9 dagen geleden

Ik ga na de bevalling ook 4/5 beginnen werken op woensdag. Wij hebben geen opvang op woensdag en ik vond het ook niet 'eerlijk' dat oma en crèche onze baby meer gaan zien dan ik 😅 En handig ook naar de toekomst met school dan.

9 dagen geleden

Vrijdag is leuk, maar woensdag breekt de week en eens ze naar school gaan moet je geen opvang zoeken. Hier zijn ze ouder en al schoolgaand en vinden het wel fijn dat mama thuis is op woensdag.

9 dagen geleden

Mijn mama de vrijdag, mijn schoonmama de maandag, mijn papa de donderdag en ikzelf ook de woensdag 🥰 dit met het idee van als het naar schoolgaat… na m’n ouderschapsverlof zou ik namelijk tijdskrediet willen opnemen.