8 Reacties

10 uur geleden

Ik heb dat ook.. Vrijdag even aan de monitor gaan liggen omdat ik echt veel pijn had en me zorgen maakte, was uiteindelijk helemaal ok. Kreeg wel het advies om niet meer te sporten en meer te rusten. Stoppen met werken helaas geen optie als zelfstandige, maar probeer het wel iets rustiger aan te doen….. als je je echt zorgen maakt eventueel eens bellen met de materniteit?

10 uur geleden

Ik heb niet echt pijn; maar vind het wel frequent voorkomen.. 😟 ik ben ook nog aan het werk momenteel, en geen begrip hier op het werk voor mijn zwangerschap dus veel stress

10 uur geleden

Ik ben zelf sinds maandagnacht opgenomen in het ziekenhuis. Had ook al enkele dagen harde buiken, maandag toch redelijk wat pijn en kwamen frequent terug. Bleken dus vroegtijdige weeen te zijn. Als je niet zeker bent zou ik toch maar eens bellen dat je even kan langskomen.. liever het zekere voor t onzekere nemen denk ik dan.

9 uur geleden

Mijn gynecoloog zegt dat harde buiken zonder pijn geen probleem zijn, ze mogen wel niet elke 10min komen.

8 uur geleden

Reactie op Sb1998

Ik ben zelf sinds maandagnacht opgenomen in het ziekenhuis. Had ook al enke ...
Veel succes daar! Hopelijk al beterschap ten opzichte van maandag?

7 uur geleden

Reactie op Toni:)

Veel succes daar! Hopelijk al beterschap ten opzichte van maandag?
Ja, de weeënremmers doen hun werk. Hopelijk blijft onze kleine man nog even zitten😊

7 uur geleden

Ik heb er ook constant last van met warmte en rust krijg ik ze weg maar zodra ik rechtsta is het direct terug 🤷‍♀️

5 uur geleden

Mijn gynaecoloog zegt dat dit vanaf 30 weken niet abnormaal is, aangezien je lichaam in voorbereiding gaat. Ik heb bijna continu harde buiken als ik bezig ben of rond loop. Die ook wel pijnlijk worden als ik ze negeer. Maak me daar niet direct zorgen in had dit bij de vorige 2 ook. Zolang die harde buiken met rust weg gaan is het goed.