9 Reacties

vorig jaar

Bij sommigen (andere club) verdween het en verscheen het dan gewoon opnieuw. Niet direct het ergste denken 😘

vorig jaar

Zijn nog maar 7 dagen voorbij, 11 juli was een feestdag waarop ze niet werkten. En ze zeggen altijd binnen 10 dagen uitslag dus wss krijg je het dan voor de 24e of erop. Niks anders te doen dan afwachten helaas.

vorig jaar

Bij mij verdween dit ook en een paar uur later stond het er terug op maar dan volledig :)

vorig jaar

Ik hoop echt zo dat het hier ook zo is 🙏🏼 kan mij niet meer herinneren hoe dit bij mijn zoontje was, maar denk dat ik toen ook gewoon niet zo vaak per dag keek als nu. Hopelijk snel weer iets te zien, maar vind het zo vervelend dat het nu ook nog eens weekend is. Ben in ieder geval al wat opgelucht dat het toch niet volledig hopeloos is

vorig jaar

Ik denk dat het altijd verwijderd wordt om zo het nieuwe volledige rapport te kunnen uploaden, lijkt me logisch, probeer niet direct in paniek te schieten alhoewel dit zeer moeilijk is.. bij me is de nipt deze dinsdag afgenomen en ondanks dat ik weet dat resultaat ten vroegste volgende week bekend zal zijn, kijk ik elke dag op cozo🤷🏼‍♀️ komt wel goed 🤞🏻🥰

vorig jaar

Update: ik was gewoon te ongeduldig! Het resultaat staat er nu inderdaad volledig op en we krijgen er nog een zoontje bij :)

vorig jaar

Reactie op Jrmth

Update: ik was gewoon te ongeduldig! Het resultaat staat er nu inderdaad vo ...
Proficiat 🥳

vorig jaar

Reactie op Jrmth

Update: ik was gewoon te ongeduldig! Het resultaat staat er nu inderdaad vo ...
Proficiat!!

vorig jaar

Proficiat!