Op dinsdag 09/07 heb ik bloed laten afnemen voor de nipt, maar ik wacht nog steeds op het resultaat. Tot deze namiddag stond er een onvolledig verslag op cozo en mynexuzhealth waarin stond dat het resultaat nog zou volgen. Maar sinds een paar uur is dat document op beide platformen gewoon verdwenen. Het andere bloedonderzoek staat er wel gewoon nog op.
Ik ben nu zo bang dat er een afwijking gevonden is en dat ik maandag een telefoontje van de gynaecoloog mag verwachten. Bij een slechte uitslag zou zij namelijk eerst bellen en zou het daarna pas op Cozo komen.
Ik liep al de hele week gespannen omdat het resultaat langer op zich liet wachten dan bij mijn zoontje, maar nu weet ik gewoon niet hoe ik het weekend moet doorkomen en hoe ik maandag naar het werk moet vertrekken zonder ook maar iets meer te weten.
Iemand ooit iets gelijkaardigs meegemaakt en hopelijk wel een goede afloop? 🤞🏼
Zijn nog maar 7 dagen voorbij, 11 juli was een feestdag waarop ze niet werkten. En ze zeggen altijd binnen 10 dagen uitslag dus wss krijg je het dan voor de 24e of erop. Niks anders te doen dan afwachten helaas.
Ik hoop echt zo dat het hier ook zo is 🙏🏼 kan mij niet meer herinneren hoe dit bij mijn zoontje was, maar denk dat ik toen ook gewoon niet zo vaak per dag keek als nu. Hopelijk snel weer iets te zien, maar vind het zo vervelend dat het nu ook nog eens weekend is. Ben in ieder geval al wat opgelucht dat het toch niet volledig hopeloos is
Ik denk dat het altijd verwijderd wordt om zo het nieuwe volledige rapport te kunnen uploaden, lijkt me logisch, probeer niet direct in paniek te schieten alhoewel dit zeer moeilijk is.. bij me is de nipt deze dinsdag afgenomen en ondanks dat ik weet dat resultaat ten vroegste volgende week bekend zal zijn, kijk ik elke dag op cozo🤷🏼♀️ komt wel goed 🤞🏻🥰