24 Reacties Nieuwste boven 12 juli gedaan smiddags en 18 juli sochtends was het er bij het wakker worden
Reactie op AL39 12 juli gedaan smiddags en 18 juli sochtends was het er bij het wakker wor ...
Ooh, ik hoop dat ik het morgen ook ontvang 馃グ
Ik heb op 15 juli bloed laten trekken, maar nog steeds geen resultaat ontvangen...
Reactie op AL39 12 juli gedaan smiddags en 18 juli sochtends was het er bij het wakker wor ...
Heb jij dit in het UZ zelf gedaan of via de huisarts? Vandaag NIPT gehad bij huisarts en wordt ook naar UZ Gent gestuurd. Ik ben zo benieuwd
Reactie op Lsbthds Heb jij dit in het UZ zelf gedaan of via de huisarts? Vandaag NIPT gehad bi ...
Ik liet bloed trekken in Sint-Niklaas op 15 juli en dat werd naar Uz Gent gestuurd.
Reactie op Lsbthds Heb jij dit in het UZ zelf gedaan of via de huisarts? Vandaag NIPT gehad bi ...
In het UZ Gent zelf
Reactie op FienG93 Ik heb op 15 juli bloed laten trekken, maar nog steeds geen resultaat ontva ...
Hier hetzelfde 15juli bloed laten trekken opgestuurd naar uz Gent daar hebben ze het 16juli ontvangen maar ook nogsteeds niets zo frustrerend
Oh.. ik heb het ook bij huisarts laten doen en laten opsturen. Ik kan dus nog vele langer wachten 馃槳
Reactie op NNNN Oh.. ik heb het ook bij huisarts laten doen en laten opsturen. Ik kan dus n ...
Laten we hopen dat we t resultaat snel ontvangen 馃崁. Is toch altijd bijzonder hoe lang de dagen nu duren. Laat je iets weten als je jou uitslag ontvangt?
Reactie op Deborahdg Laten we hopen dat we t resultaat snel ontvangen 馃崁. Is toch altijd bijzond ...
Jaa het is echt zenuwslopend.. ik wil het gewoon super graag weten. Ik laat iets weten, jij ook?
8 dagen :) - weekend inbegrepen, ik kreeg mijn resultaat op zaterdag
Reactie op Deborahdg Hier hetzelfde 15juli bloed laten trekken opgestuurd naar uz Gent daar hebb ...
Verschrikkelijk he! Ik open de app hier echt om het uur 馃檲
Reactie op Anonie. 8 dagen :) - weekend inbegrepen, ik kreeg mijn resultaat op zaterdag
Via de huisdokter of echt via het ziekenhuis?
Reactie op FienG93 Verschrikkelijk he! Ik open de app hier echt om het uur 馃檲
Ik ben deze namiddag verlost iets na 16u telefoon gekregen dat alles oke was nipttest afgenomen 15juli 馃崁
Reactie op Deborahdg Ik ben deze namiddag verlost iets na 16u telefoon gekregen dat alles oke wa ...
Oooh top! Weet je dan ook al wat het wordt?
Reactie op Deborahdg Ik ben deze namiddag verlost iets na 16u telefoon gekregen dat alles oke wa ...
Wie heeft je dan juist opgebeld?
Reactie op NNNN Via de huisdokter of echt via het ziekenhuis?
Via cozo, de brief zat 12 dagen later in de bus :) ben niet opgebeld geweest
Reactie op Anonie. Via cozo, de brief zat 12 dagen later in de bus :) ben niet opgebeld gewees ...
Ik bedoel via waar heb je je bloedafname gedaan 馃槉
Reactie op FienG93 Ik liet bloed trekken in Sint-Niklaas op 15 juli en dat werd naar Uz Gent g ...
Dag Fien, heb je ondertussen je resultaten al? Ik heb op 19/07 bloed geprikt in Vitaz, ook nog aan het wachten 馃ゲ
Reactie op leyla1207 Dag Fien, heb je ondertussen je resultaten al? Ik heb op 19/07 bloed geprik ...
Hey Leyla! Ja, ik had de resultaten gisterenochtend via Cozo en Mynexuzhealth. In totaal heeft het dus exact 10 dagen geduurd :-)