25 Reacties
vorig jaar
Reactie op ALM21
Hi , ik heb dezelfde dag mijn nipt test gehad maar dan In Maaseik . Ik heb ...
Waar zie je dit juist in de app? Ik hen ook al gekeken maar vind niet meteen iets terug
vorig jaar
Hi. Ik heb een dag later in Zol nipt test laten doen en ook nog geen resultaten.
vorig jaar
Reactie op ALM21
Bij technische onderzoeken
Helaas.. tzal nog even wachten worden vrees Ik 😅
vorig jaar
Reactie op ALM21
Het zal er misschien in de loop van de dag nog op komen ,
Ik heb 2/07 mijn ...
En was alles in orde bij jou?😊
vorig jaar
Reactie op penguju
Kregen jullie allemaal ook bevestiging dat bloed werd ontvangen in UZ Leuve ...
Ik ook niet.. dus geen idee wanneer het is toegekomen in Leuven
vorig jaar
Wat ik mij ook afvraag: je krijgt een mail met de resultaten, maar kunt de resultaten ook zien in mynexuzhealth én in 'mijn dossier Zol'.
Maar waar verschijnen ze nu als eerste en hoeveel eerder als de mail?
vorig jaar
Reactie op ALM21
Ik heb de mail nog steeds niet ontvangen maar op mynexuzhealt kan ik mijn r ...
En in 'mijn dossier Zol'? Staat het daar ook al, of ook nog niet?
vorig jaar
ik heb hem ook op 2 juli laten afnemen in het ZOL. gisterenavond 10/07 om 17u30 telefoontje gehad van Dr. Loix vanwege "nevenbevindingen" 😢 vandaag naar het UZLeuven geweest, er staat een vruchtwaterpunctie gepland op 29 juli, erna weten we pas of de afwijkingen bij de baby zitten of enkel in de placenta. we hopen op het laatste 🤞
vorig jaar
Reactie op Lieskat87
ik heb hem ook op 2 juli laten afnemen in het ZOL. gisterenavond 10/07 om 1 ...
Oh wat verschrikkelijk! Geloof het of niet maar ik weet waar je doorgaat.. moet namelijk ook een punctie doen omdat ik cmv heb opgelopen tijdens de eerste weken zwangerschap (word ook opgevolgd door dr. Loix).
Wat maakt dat ze zo bezorgd zijn?
Ik weet dat de punctie nog ver weg is, maar hoop dat je toch nog een beetje mag genieten van de zwangerschap intussentijd. Sterkte
vorig jaar
Kleine update: ondertussen heb ik de resultaten binnen, niet via nexuzhealt maar wel via mijn dossier zol. Ik was hier niet op voorbereid en was maar aan het scrollen en zag plots het geslacht (was ook weer niet de bedoeling).
Maar in elk geval, ik weet niet of deze redenering klopt, maar ik heb telkens mijn uitslag op donderdag gekregen (bij mijn eerste zwangerschap heb ik op een donderdag de nipt gedaan en de week erop donderdag had ik de resultaten. Nu dus op dinsdag de nipt en ook op donderdag de resultaten)