7 Reacties

8 dagen geleden

Ja hoor! Ik heb zoveel namen bedacht. Mijn man vind ze allemaal niet mooi😂. Dus als hij komt en m’n man heeft nog geen naam dan kies ik🤩

8 dagen geleden

Hahaha we zijn op dit moment zelfs aan het discusseren welke schrijfwijze het wordt en we komen echt niet overeen😩🤣

8 dagen geleden

Wij hebben een spelletje gespeelt! Ieders onze top 3 namen opgeschreven en dan ieders punten gegeven zonder dat we het van elkander zagen. Dan zo naar een top 3 terug hetzelfde en zo zijn we uitgekomen op een naam waar we beide naar zijn toegekomen en nu zijn we allebij verliefd op de naam en zouden niets anders willen voor onze kleine meid.

8 dagen geleden

Wij zijn wel overeengekomen met de naam maar ik heb mijn ideeën aan de kant geschoven ik vind de naam die het geworden is wel mooi, want degene die we niet zagen was absoluut nee maar ik heb wel mijn veto als er een 2e komt beslis ik zowiso de naam omdak nu ook heb toegegeven (mijn partner is wel nog niet overtuigd dat er een 2e komt dat zien we wel nog)

8 dagen geleden

Hier ook 31w En ook niet echt de definitieve naam🤭 Mijn man wilt echt een dag dagelijkse / populaire naam Terwijl ik meer hou van namen die we niet alle daags horen 🤭 Dus dat wordt nog iets 🥹

8 dagen geleden

Ik ben blij dat ik niet de enige ben 😅 ik krijg er wel stress van, ik wil de proefdruk van ons geboortekaartje gewoon bestellen met juiste naam, en binnenkort ook de stickers voor de doopsuiker en dat kan allemaal niet 🤭

8 dagen geleden

Exact hetzelfde verhaal hier. En dit geeft me dan weer stress want zolang de naam niet beslist is kan het doopsuiker niet bedrukt worden, en wordt het moeilijk voor dat geboorte kaartje definitief te maken. En de tijd begint serieus te korten. Ben ook 31w nu. We hebben hier dan ook nog het “probleem “ dat mijn partner veel naar het buitenland al is moeten gaan en er dus nog niks klaar is hier thuis ook niet.