Hoi allemaal,
Zijn er nog mensen die nu terug super misselijk zijn? Ik ben al meer dan een week super misselijk, begin op alles te kokhalzen... Heel frustrerend! Ik de ochtend al paar keer moeten overgeven ook... Ben nu 33w bijna 34. Heb het vooral als ik kortademig ben, maar ja... Ben bij alles wat ik doe kortademig 🙈
Iemand tips? Ik neem nu af en toe een gemberpilletje als we weg moeten maar wil het ook niet constant nemen.
Oh zo herkenbaar! Vooral ook door de zure oprispingen. Ik heb totaal geen hongergevoel meer en eet gewoon omdat het moet, echt vervelend. Ik neem opnieuw 1x navalit en omeprazole.
Oh zo herkenbaar! Vooral ook door de zure oprispingen. Ik heb totaal geen h ...
Mijn aversie voor geuren en smaken is ook weer toegenomen. Ik zat op restaurant en werd opeens supermisselijk van het gerecht waar ik al zolang naar verlangde :(
Tegen het einde kan je inderdaad terug misselijk worden, doordat je baarmoeder meer op je maag gaat drukken, vermoeidheid, fysiek die minder wordt, maagzuur,… Hier ook weer meer misselijk en geen honger. Ik neem sowieso al omeprazole, navalit kan eventueel ook terug maar ik werd er zo moe van dat ik dit niet opnieuw wil beginnen.
Laatste loodjes wegen echt het zwaarste.
Hier ook! Super harde oprispingen en echt alsof ik in brand sta met maagzuur tot in mijn keel. Hetzelfde als ik in dezelfde positie zit/lig word ik draaierig en misselijk. Vooral als ik op mijn rug lig.