32 Reacties

茅茅n dag geleden

Olivia 馃槉 ben 31 weken nu man heeft de naam gekozen

茅茅n dag geleden

Wij krijgen een jongen maar voor een meisje vonden we Luna (al komt dat al vaak voor) heel mooi. Lia, Pippa, Jutta, Mira. Misschien voor het volgende 馃檲

茅茅n dag geleden

Wij zijn turks, dus wij gaan voor een turkse naam. Ze gaat Meyra heten馃グ en mijn eerste dochtertje heet Feriha

茅茅n dag geleden

Hier gaat het Liv worden 馃榿

茅茅n dag geleden

Nora, we zijn nu 34w en we hadden de naam al voor we aan ons fertiliteitstraject begonnen 馃槄

茅茅n dag geleden

Maeve 馃挒

茅茅n dag geleden

Wij zijn Marokkaans en hebben voor een Arabische naam gekozen: Diyanah (stille H) 馃┓

茅茅n dag geleden

Ik krijg een tweeling jongen en meisje. We hebben Chileense roots en het wordt Salva en Lena 馃槉

茅茅n dag geleden

Wij hebben gekozen voor Aliz茅e

茅茅n dag geleden

Wat het bij ons niet wordt, maar wel op het lijstje stond 馃馃徏 鉁∕illie 鉁˙illie 鉁≧uby 鉁⊿tella Haar naam zelf, volgt hopelijk snel 馃珷 (37w +3)

茅茅n dag geleden

Wij verwachten een zoontje maar voor een meisje vonden we volgende namen mooi: - Babette - Camie (niet Camille) - Mona - Yara - Judith

茅茅n dag geleden

Dit was ons lijstje 馃グ馃┓ Ellie Livia Elena Luna Billie Al wisten we wel direct welke naam we zouden nemen. Geen twijfel bij ons. 馃槃

茅茅n dag geleden

Hier de namen die het niet worden maar wel op het lijstje stonden: - L茅a(h) - Maeve -Maya -Milou -Mona - Sienna - Ava

茅茅n dag geleden

Wij twijfelen nog zooo erg tussen Estelle, Evie en Iris馃槴

20 uur geleden

Wij hebben heel lang getwijfeld tussen Billie en Pippa, maar hebben gekozen voor Pippa 馃槏

20 uur geleden

Reactie op cclaudia200

Ik ken dat twijfelen! Estelle vind ik wel heel mooi 馃槏

17 uur geleden

Wij twijfelen nog tussen Lillie en Juliette. Welke naam vinden jullie het mooist?

14 uur geleden

Reactie op Whitnoche

Wij twijfelen nog tussen Lillie en Juliette. Welke naam vinden jullie het ...
Juliette 馃槏

13 uur geleden

Reactie op cclaudia200

Estelle! 馃槏

13 uur geleden

Reactie op Whitnoche

Wij twijfelen nog tussen Lillie en Juliette. Welke naam vinden jullie het ...
Juliette 馃槏