13 Reacties

14 dagen geleden

Ik heb deze gekocht. https://www.bol.com/be/nl/p/we-too-luieremmer-oatmeal/9300000176922284/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-141423183594-S-2294485627870-9300000176922284&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIhq2I0NjmiQMVJIpQBh12zzDXEAQYASABEgKBtPD_BwE

14 dagen geleden

Korbell , gaat hier al 5 jaar mee 😄

14 dagen geleden

tommee tippee hier

14 dagen geleden

Wij hebben er 2 gekocht van korbell (boven en beneden). Je hebt er ook specifieke zakken voor, maar ondertussen ontdekt dat je goedkopere zakken ook vindt die niet van het merk zelf zijn maar dezelfde werking hebben 😉

14 dagen geleden

Geen luieremmer hier. Vorige keer gingen de luiers rechtstreeks de grote vuilnisbak in. Zo'n emmer was meer gedoe dan dat het een hulp was.

13 dagen geleden

Hier ook een tommee tippee, maar eigenlijk is een klein pedaalemmertje dat je dagelijks leegmaakt (of luier rechtstreeks in de grote vuilbak) even handig hoor! Zelf met de originele zakken van tommee tippee vonden wij het toch snel ruiken als je te dicht bij die emmer kwam 😅

12 dagen geleden

De Ubbi luieremmer, is gemaakt van metaal (in tegenstelling tot de meeste andere emmers) waardoor de geur niet in het materiaal trekt. Hebben deze nu een drietal jaar en zijn er nog steeds zeer tevreden van en zullen deze dus ook gebruiken voor nummer 2 😊

12 dagen geleden

Wij hadden een Tommee Tippee die je enkel optimaal kon gebruiken met de bijhorende zakken, maar ik vond deze toch duur worden (meisje is 2 en nog niet zindelijk). Dus nu een nieuwe aangeschaft van Pericles waar je gewoon een ander soort zakje van bvb. Action in kan doen, of zelfs zonder zakjes (geen idee wat dit geeft naar geurtjes toe). In aankoop iets duurder, maar op termijn wordt deze goedkoper gezien je die zakjes niet meer dient te kopen 😅

11 dagen geleden

Ik kreeg de tip van een vriendin gewoon een pedaalemmer die goed afsluit aan te schaffen. De vullingen voor de luieremmers zijn zo schijnt super duur.

10 dagen geleden

Wij hebben die van Tomme Tippee, maar het ruikt enorm… in het begin nog niet maar eens je kindje vaste voeding eet. De zakjes zijn ook wel duur dus wij kopen er op Temu. Enkel de zakjes, de houder hielden we bij maar die kan je opendoen. De luieremmer staat in onze berging vanwege de stank 😅

10 dagen geleden

Ik Koop geparfumeerde luierzakjes Bij de wibra linen geriatric twee daagjes in de luieremmer zitten

10 dagen geleden

Reactie op Mezepees

Ik Koop geparfumeerde luierzakjes Bij de wibra linen geriatric twee daagjes ...
Darnest luieremmer gewoon vd ikea

9 dagen geleden

Gewoon zo'n kleintje aan de commode van ikea met geparfumeerde zakjes en dan dagelijks/ om de 2 dagen naar de vuilbak buiten. Werkt het beste 😅