10 Reacties

5 dagen geleden

De seizoenswinkel in Zonhoven. Dreambaby in Bree. In Hasselt heb je the baby’s corner en Sucette. In die laatste is het morgen stockverkoop.

5 dagen geleden

Ik ben van Genk, ik weet alleen dat er in Bilzen een babywinkel is maar ben er nooit geweest 😃 ben ook oorspronkelijk van antwerpen!

4 dagen geleden

Bij prenuptia hebben ze ook kinderkamers ☺️ maar wij gaan misschien een kopen bij de babydump in Maastricht. Da's ook niet zo ver

4 dagen geleden

Ik weet dat blabloom in Genk is maar ben er zelf nog niet geweest. Dus weet niet of ze daar babykamers hebben staan.

4 dagen geleden

Reactie op Caitlin08

Ik weet dat blabloom in Genk is maar ben er zelf nog niet geweest. Dus weet ...
Blabloom is een leuke winkel, maar vond ik persoonlijk qua meubels wel wat tegenvallen (maar een handvol merken in, vooral dure, zoals Stokke, mooi wel natuurlijk ;). Seizoenswinkel (babeeworld nu zeker) heeft een uitgebreid aanbod aan meubels in verschillende prijsklassen en ook veel "uitgestald", zodat je het echt kan zien. Babydump in Maastricht vonden wij ook erg leuke winkel met héél behulpzaam personeel.

4 dagen geleden

Online bij Van Asten, staan ook hele leuke dingen op ☺️

3 dagen geleden

seizoenswinkel in Zonhoven heeft idd een groot aanbod (onder de naam Babee World te vinden)

3 dagen geleden

Ciao bambino in sinttruide heel prijzig maar supper mooie meubels, baby Ann ook top winkel heeft letterlijk alles en mooie koopjes altijd

3 dagen geleden

Reactie op amis

Ciao bambino in sinttruide heel prijzig maar supper mooie meubels, baby Ann ...
Baby Ann ligt mijn geboortelijst.