7 Reacties

één dag geleden

Ik heb bijna niets in maat 50. Ze doen dit maar heel kort aan

één dag geleden

Ik heb 4 outfits, ongeveer 6 Pyjama's en heel wat rompers in maat 50. Veel tweedehands omdat de kans groot is dat hij het maar voor 2 weekjes gaat dragen.Ik heb liever zo dan riskeren dat alles te groot is.. En sws hou ik die kleren erna nog voor de toekomstige broertjes/zusjes 😊

één dag geleden

Ik heb dit eens in een mamagroep gevraagd en de gemiddelde duur maatje 50 was toch 7 a 8 weken + ons meisje wordt als lichtgewichtje geschat, dus ik heb toch nog wat meer aangeschaft 🫠

één dag geleden

Reactie op Justine96

Ik heb dit eens in een mamagroep gevraagd en de gemiddelde duur maatje 50 w ...
Hier woog ons zoontje bij de echo op 31w+2 een 1600gr. Ze spraken toen toch ook dat het een lichte baby zal worden, vandaar dat ik nu dus volop op zoek ben naar maatje 50 ☺️

één dag geleden

Zelf mijn zoontje die geboren is met 51 cm en 3,900 heeft maatje 50 toch wel even gedragen :) maar 56 kan ook als je mouwtjes en broekjes vanonder omplooit , dat kunnen ze langer dragen

één dag geleden

De winkel waar je koopt speelt ook vaak een rol bij de maatjes. Zeeman, Hema en H&M vallen groter uit, waarbij JBC en C&A eerder klein zijn naar mijn ervaring 🤗 Ik heb bij mijn eerste kindje de kleertjes echt gesorteerd op grootte en niet op maat 😅

één dag geleden

Ik heb toch redelijk wat maat 50, maar ik wissel in het begin al wel af met maat 56 bv. de broekjes. Ik heb ook newborn maat en dat valt dan nog anders. Is hier wel het 3de kindje, dus wel al veel kledij verzameld. Maar je kan toch beter wat teveel voorzien dan te weinig ongeacht je baby klein of groot geschat wordt, ik ben redelijk snel gaan bij kopen bij de eerste. Ze geven vaak melk terug, hangt dan op de kledij als je pech hebt, wat naast de pamper. Ik had het gevoel alleen maar te wassen.