11 Reacties

20 uur geleden

Ik heb dit wel veel gebruikt ☺️

20 uur geleden

Reactie op Céline Rigolle

Ik heb dit wel veel gebruikt ☺️
Dankje voor je snelle reactie Céline. Waarvoor gebruikte je het dan juist?😊

20 uur geleden

Wij hebben het niet aangeschaft omdat onze box centraal in onze leefruimte staat. Wij wonen maar heel klein 😅

20 uur geleden

Hier de 3de op komst en nooit gebruikt of aangekocht. Wij hebben een park staan, een relax, begin een cosleeper en nadien bedje. Heb niet het gevoel dat ik dit “gemist” heb.

19 uur geleden

Word afgeraden 🙈

17 uur geleden

Reactie op agez

Word afgeraden 🙈
Waarom wordt dit precies afgeraden dan?

17 uur geleden

Reactie op Xena97

Het zou niet veilig zijn, als je kindje met zijn gezichtje in de rand zou belanden

17 uur geleden

Wij hebben wel eentje gebruikt, we legden dat dan naast ons op de zetel om de baby in te laten slapen , of in de cosleeper om dit meer cosy te maken. Wij hebben wel zo’n model met wat ademend materiaal rond het hoofdje Link: https://www.bol.com/be/nl/p/doomoo-cocoon-babynestje-organisch-katoen-74-x-46-cm-tetra-jersey-green/9300000134936442/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000134936442&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmO75whGyXMvn8VBSxUqOlBVH&gclid=CjwKCAiArva5BhBiEiwA-oTnXayWMgdTbsEqC85FPMVXVaPMtrvlX5rsjCr4W063kYz770eX7GphDBoC028QAvD_BwE

16 uur geleden

Reactie op Xena97

Kans op verstikking… de winkel die zo’n nestjes verkoopt is dan ook verplicht te vermelden dat dit enkel mag gebruikt worden onder 100% toezicht… was Paradisio Gent die dit ons zei en ook prenatale lessen gevolgd in het ziekenhuis en daar hetzelfde verhaal 🫣

16 uur geleden

Als dit puur voor overdag in de box is terwijl je er bij bent is dat heel fijn voor de baby. Maar dan niet ondertussen zelf een dutje gaan doen, of snachts in bedje gebruiken. Als ze met hun hoofd tegen de rand komen kunnen ze niet goed meer ademen.

15 uur geleden

Ik heb het veel overdag gebruikt, als je baby 3 uur lang slaapt, of bijvoorbeeld als ik moest douchen en mijn baby liever bij me had, in plaats van hem of haar in zijn of haar slaapkamer te laten. Je gebruikt het voor maar 3-4 maanden, dus ik zou er geen fortuin aan uitgeven.