Hey hey,
Even raad hier nodig: ik heb vanaf vandaag het gevoel dat mijn buik erg laag zit.. alsof de baby al is ingedaald.. is dit normaal? Zo vroeg? Ben 30 weken en 3 dagen, 2de zwangerschap.. de eerste zwangerschap was bijna 8jaar geleden dus kan me niet herinneren of het toen ook zo was.. heb vlg week woensdag afspraak bij de gynecoloog en geen andere klachten maarja .. toch bezorgd😩
Dat kan zo 'vroeg' maar hoeft niets slechts te betekenen hoor 🤗 Zal alleen wat extra ongemak brengen. Zo lang er geen klachten komen zou ik er niet te veel over stressen.
Ik heb dat gevoel ook al een weekje. En het lijkt ook echt zo als ik in de spiegel kijk. Dinsdag nog op controle geweest en alles was oké.
Ik denk dat het normaal is aangezien het toch begint de korten.
Update van de gynecoloog vandaag: indalen kan uitteraard al vanaf 30weken en alles was prima dus mocht iemand dit ook voelen is idd normaal en kan geen kwaad!😊
Update van de gynecoloog vandaag: indalen kan uitteraard al vanaf 30weken e ...
Hier ook de indruk dat ik indalingsweeën heb sinds enkele dagen. Ben nu 31w4d en babytje ligt nog in stuit. Maandag controle 🍀 hopelijk draait ze snel voor ze te ver indaalt.