10 Reacties

7 dagen geleden

Eet jijzelf voldoende zodat de baby wat doorkrijgt?

7 dagen geleden

Reactie op Najatmaj

Eet jijzelf voldoende zodat de baby wat doorkrijgt?
Ik eet gewoon ochtend en avond eten. Meer niet eigenlijk. Ochtend zo鈥檔 4 boterhammen en dan in de avond een normale portie..

7 dagen geleden

Reactie op yasminbz

Ik eet gewoon ochtend en avond eten. Meer niet eigenlijk. Ochtend zo鈥檔 4 bo ...
Probeer de middag er ook bij te nemen.

7 dagen geleden

Ik moet van de vroedvrouw sinds het begin van de zwangerschap 6 maaltijden per dag eten. De standaard 3 + 3 tussendoortjes per dag.

7 dagen geleden

Dat kan je moeilijk forceren je baby laten aankomen. Ze nemen echt wel wat ze nodig hebben, ookal eet jij te weinig of teveel. Ik heb bij de vorige 2 veel last gehad van misselijkheid(HG zwangerschap) en kon sommige dagen niks eten andere dagen kon ik iets klein eten. En toch kwamen de kindjes wel bij ookal kreeg ik te weinig voedingstoffen binnen. Ik zou gewoon zorgen als je kan eten, normaal te eten. Het gewicht is ook maar een indicatie, hier zijn ze geschat boven de 3.5 kg voor de geboorte altijd en geboren onder de 3 kg.

7 dagen geleden

Reactie op yasminbz

Ik eet gewoon ochtend en avond eten. Meer niet eigenlijk. Ochtend zo鈥檔 4 bo ...
Zou ook 3 maaltijden doen + 2 tussendoortjes. U lichaam heeft dit nodig, zeker op het einde.

7 dagen geleden

Is er geen medische reden die de gynaecoloog aangeeft waarom de baby een laag gewicht heeft?

7 dagen geleden

Reactie op Mona0202

Is er geen medische reden die de gynaecoloog aangeeft waarom de baby een la ...
Nee ze heeft geen reden gegeven. Ik moest gewoon aan de monitor om te zien of de hartslag van de baby goed is & dit 1 uur lang

7 dagen geleden

Reactie op yasminbz

Nee ze heeft geen reden gegeven. Ik moest gewoon aan de monitor om te zien ...
Veel succes! Ik duim mee.