60 Reacties

één maand geleden

Ik heb donderdag de echo , ben dan 29+3. Zal je iets laten weten 👍

één maand geleden

Ik ben morgen 29 weken en van ons weegt ze nu 1kg300

één maand geleden

Bij ons woog ze 1kg380 aan 28 weken + 2dagen

één maand geleden

29w hier en weegt 1kg400 was perfect op schema volgens mijn gynaecoloog zou het dus raar vinden dat 100 gram ineens onder gemiddelde is. Mijn vorige kinderen zaten bij de geboorte ook steeds onder de 3 kg.

één maand geleden

Reactie op Jan8923

29w hier en weegt 1kg400 was perfect op schema volgens mijn gynaecoloog zou ...
Kga er me allesinds niet druk in maken in had al 2 reuzebabys dus een kleintje zou fijn zijn🤣🤣

één maand geleden

Reactie op boysmom1991

Kga er me allesinds niet druk in maken in had al 2 reuzebabys dus een klein ...
Hahaha, begrijp je volledig. Ik doe het ook niet meer. De eerste ging een grote zware baby zijn. En woog nog geen 3 kilo. Sinds toen neem ik het met een grote korrel zout 🤪

één maand geleden

Gisteren woog de baby 1,2kg op 28w+1d. Maar is uiteindelijk allemaal een schatting dus het kan perfect nog anders zijn

één maand geleden

Bij mij op 29 weken, 1kg600, is wel boven het gemiddelde zei de gyneacoloog, het is een groot ventje

één maand geleden

Ik vandaag ook 29+4 en mijn baby weegt 1kilo360. Gynaecoloog zei dat alles goed was en op schema zit. Dus zou me echt geen zorgen maken!

één maand geleden

Op 29weken+2 een gewicht van 1kg400 en was uitstekend dus geen zorgen maken

één maand geleden

Ik ben vandaag 30 weken . Vandaag naar gynaecoloog gegaan en hij weegt 1 kg 633

één maand geleden

Ik heb vandaag mijn echo gehad (29+2) en zat op 1.2kg. Is wat kleiner en lichter maar zeker niet zorgwekkend :)

één maand geleden

Vandaag naar gynaeco geweest (30 dagen + 3 dagen) en 1kg 660 gram

één maand geleden

Ik zat op 30w aan 1,4kg en hij zei ook dat dit 2weekjes ondergemiddeld was maar normaal wegens gastric bypass.

één maand geleden

Maandag op 30+1 ook 1,4 kg en weegt ook te weinig

één maand geleden

Op 27w1dag 1kg220gram. Iets boven het gemiddelde maar was nog oke🤭

één maand geleden

Op 30 weken woog hij 1 kg633

één maand geleden

28 + 3 en is nu 1,3kg

één maand geleden

Bij controle op 28 weken woog de baby hier 1,200 ongeveer. Zit goed op het gemiddelde zei gynaecoloog.

één maand geleden

Gisteren 30w+5d en 1,6 kg. Was blijkbaar aan de ‘lagere kant’. Maakte me ook al zorgen. En spijtig genoeg konden we haar niet zien (via 3D) er lag een handje + voetje voor het gezicjt