14 Reacties
vorig jaar
Je werkgever moet dit via een arbeidsgeneesheer bepalen. En met zijn attesten kan je naar de ziekenkas gaan om een aanvulling van je loon te krijgen. Als het om volledige werkverwijdering gaat krijg je vaak 70-78% van je loon iedere maand
vorig jaar
Ik ben op 6 maand thuisgezet door arbeidsgeneesheer (Wzc sector).
Onmiddellijk papieren voor mutualiteit verkregen van werkgever, deze ingediend en normaal krijg ik nu van de mutualiteit een percentage loon.
vorig jaar
Ik ga maandag in werkverwijdering en nog niks van papieren ontvangen van de cm, ik heb de attesten ingediend en ze zeiden me dat ik de formulieren via mail zou krijgen. Nog iemand bij de cm waarbij dit lang duurde?
vorig jaar
Reactie op Anoniempje123_
Ik ga maandag in werkverwijdering en nog niks van papieren ontvangen van d ...
Je moet eens kijken in de cm app, daar staat normaal een inlichtingen fiche die je nog extra moet invullen. De werkgever krijgt er normaal ook eentje had ik ergens willen lezen, ben ik wel niet zeker van.
Ik had de aanvraag ruim op voorhand ingediend, maar ook eens gebeld met dat ik niets kreeg van hun. Toen heb ik dit dag nadien ontvangen, waarschijnlijk communicatie gekruist. Zij hebben dat enkele dagen voor aanvang opgestuurd.
Heb nu nog niets gekregen maar ze betalen in 2x uit en normaal zou ik vanaf 3 oktober iets krijgen voor de halve maand september.
vorig jaar
Reactie op Kimberly_1993
Je moet eens kijken in de cm app, daar staat normaal een inlichtingen fiche ...
Bedankt voor de info, in de app kan ik enkel inlichtingenblad arbeidsongeschiktheid vinden maar het is werkverwijdering van mij dus dat is normaal iets anders dacht ik?
vorig jaar
Bedankt voor de info, in de app kan ik enkel inlichtingenblad arbeidsongesc ...
Het inlichtingenblad is wat ik moest invullen. Daar kan je dan werkverwijdering owv zwangerschap op aanduiden.
Uiteindelijk zijn we momenteel ook "arbeidsongeschikt" voor hun denk ik dan 😅

vorig jaar
Reactie op Kimberly_1993
Het inlichtingenblad is wat ik moest invullen. Daar kan je dan werkverwijde ...

Nu heb ik het gevonden, ik had hier geen uitleg over gekregen 😱 heb het ingevuld en ingediend 🙈🙈
vorig jaar
Nu heb ik het gevonden, ik had hier geen uitleg over gekregen 😱 heb het in ...
Heb ook zelf moeten bellen. Uitleg dat geven ze niet ,🤣