Hallo allemaal,
Hoeveel spulletjes hebben jullie ongeveer op jullie geboortelijst staan? Het is ons eerste kindje en ik heb totaal geen idee of ik er te veel of te weinig op heb staan..
We hebben er net geen 50 dingen op staan maar de meeste zelf al gekocht.. bedje, matras etc .. ik vind het ambetant dat we niet veel “kleine” dingen hebben🤷🏼♀️😃
Wij hebben een waarde van 3.400 euro erop staan. Dat was zowat het gemiddelde volgens onze contactpersoon. 😊 toch zeker als je geen grote/dure dingen erop zet.
Wat zetten jullie er zoal op als eerste 'speelgoed'?
Ik heb op de lijst als eerste speelgoed vooral bijtringen, van die stoffenboekjes die lawaai maken, vingerpopjes, ...
En voor wat later o.a. zo'n watermat, opvallend gekleurd speelgoed met muziekjes in.
En dan voor na een jaar: houten blokken, activiteitenkubus, activiteitentafel,puzzels, ...
Wij hebben een niet zo grote babylijst omdat wij de meeste dingen als gekocht hebben, vooral tweedehands van dichte vrienden omdat we een beetje de laatste in de rij zijn...
Amai, ik val achterover van de bedragen hier 😅 Wij hebben momenteel een 25 ...
Bij ons hebben grootouders, meter en peter al van de lijst gekocht en dan had de lijst lees geweest. Ik zou er zeker genoeg opzetten, je verschiet ervan hoeveel mensen kopen 😊
Wij hebben een niet zo grote babylijst omdat wij de meeste dingen als gekoc ...
Wij zetten er ook dingen op die we zelf al hebben aangekocht waar mensen nog achteraf kunnen voor 'bijleggen' (via Pakske uiteindelijk). En geven dat ook duidelijk aan. Vind dat wel een goed systeem. Dan kiezen ze zelf wat ze doen.
Bij ons hebben grootouders, meter en peter al van de lijst gekocht en dan h ...
Ook waar! Wij hebben nu enkel wat we écht nog nodig hebben erop gezet, kunnen gaandeweg nog wel wat bijvullen. En anders is er ook nog de pamperrekening 😊