17 Reacties

3 dagen geleden

Hier 45.

3 dagen geleden

Hier +- 70 maar wel veel kleine dingetjes. Wil ook graag dat de mensen wat keuze hebben.

3 dagen geleden

Hier 78 items met totale waarde van 2800 euro. Ook heel veel kleine dingen zoals bestekjes, bekers,.. en veel speelgoed tot 2jaar.

3 dagen geleden

We hebben er net geen 50 dingen op staan maar de meeste zelf al gekocht.. bedje, matras etc .. ik vind het ambetant dat we niet veel “kleine” dingen hebben🤷🏼‍♀️😃

3 dagen geleden

Hier gaat het zelf tot 120 🙈🤪

3 dagen geleden

Reactie op els789

Hier gaat het zelf tot 120 🙈🤪
Ik denk dat ik ook rond zo een getal zit. Meer als de helft ervan is wel maar voor zo een €15 dus denk ik wel dat dit oke is? 🙈

3 dagen geleden

Reactie op zapsijn

Ik denk dat ik ook rond zo een getal zit. Meer als de helft ervan is wel ma ...
Ja bij mij ook veel tussen de 10-15 euro 😛

3 dagen geleden

Hier ook 125 stuks, zodat mensen een beetje keus hebben. Ook al dingen voor later

3 dagen geleden

Wij hebben een waarde van 3.400 euro erop staan. Dat was zowat het gemiddelde volgens onze contactpersoon. 😊 toch zeker als je geen grote/dure dingen erop zet.

2 dagen geleden

Wat zetten jullie er zoal op als eerste 'speelgoed'?

2 dagen geleden

Reactie op roezptoez

Wat zetten jullie er zoal op als eerste 'speelgoed'?
Ik heb op de lijst als eerste speelgoed vooral bijtringen, van die stoffenboekjes die lawaai maken, vingerpopjes, ... En voor wat later o.a. zo'n watermat, opvallend gekleurd speelgoed met muziekjes in. En dan voor na een jaar: houten blokken, activiteitenkubus, activiteitentafel,puzzels, ...

2 dagen geleden

Amai, ik val achterover van de bedragen hier 😅 Wij hebben momenteel een 25-tal zaken erop staan, ter waarde van €650. Ook eerste kindje hier.

één dag geleden

Wij hebben een niet zo grote babylijst omdat wij de meeste dingen als gekocht hebben, vooral tweedehands van dichte vrienden omdat we een beetje de laatste in de rij zijn...

één dag geleden

Reactie op Hvrhalsje

Amai, ik val achterover van de bedragen hier 😅 Wij hebben momenteel een 25 ...
Bij ons hebben grootouders, meter en peter al van de lijst gekocht en dan had de lijst lees geweest. Ik zou er zeker genoeg opzetten, je verschiet ervan hoeveel mensen kopen 😊

één dag geleden

Reactie op VVS25

Wij hebben een niet zo grote babylijst omdat wij de meeste dingen als gekoc ...
Wij zetten er ook dingen op die we zelf al hebben aangekocht waar mensen nog achteraf kunnen voor 'bijleggen' (via Pakske uiteindelijk). En geven dat ook duidelijk aan. Vind dat wel een goed systeem. Dan kiezen ze zelf wat ze doen.

één dag geleden

Reactie op Tia95

Ik heb op de lijst als eerste speelgoed vooral bijtringen, van die stoffen ...
Bedankt voor de inspiratie, heb nog wat dingetjes toegevoegd zo 🤗 voelt nu beter uitgebalanceerd qua prijsklasses.

één dag geleden

Reactie op Gienieee

Bij ons hebben grootouders, meter en peter al van de lijst gekocht en dan h ...
Ook waar! Wij hebben nu enkel wat we écht nog nodig hebben erop gezet, kunnen gaandeweg nog wel wat bijvullen. En anders is er ook nog de pamperrekening 😊