14 Reacties

9 dagen geleden

Ik vernam dat je flesvoeding nu gewoon op kamertemperatuur moet geven . Bij mij was het vroeger indd opwarmen en ik had toen een flessen zakje van thermo waar het best een paar uur warm in bleef , op veel plaatsten kan je indd ook de micro raadplegen 😃

9 dagen geleden

Je krijgt alles in het ziekenhuis. Ik zou niet beginnen sleuren met water poeder flesjes etc

9 dagen geleden

Reactie op Janadt97

Je krijgt alles in het ziekenhuis. Ik zou niet beginnen sleuren met water p ...
Ik denk dat ze bedoelt na het ziekenhuis 😉

9 dagen geleden

Wij gaan ook flesjes geven. Ik wou zelf eerst proberen om ze op kamertemperatuur te gaan geven. Indien niet mogelijk ga ik een compacte flesverwarmer zoeken, die eventueel ook in de auto kan opwarmen

9 dagen geleden

Reactie op kellywes

Ik vernam dat je flesvoeding nu gewoon op kamertemperatuur moet geven . Bij ...
Je mag indd tegenwoordig flesvoeding of afgekolvde melk koud geven. Maar het moet niet. Wij zijn ook regelmatig een heel weekend weg en dan is er ook niet altijd de mogelijkheid om iets op te warmen ofzo daarmee dat we ook eerst willen proberen de flesvoeding koud te geven.

9 dagen geleden

Ik neem een thermosfles mee in de luiertas en melkpoedertoren. Ik heb de fles gewoon van de action

9 dagen geleden

Reactie op Janadt97

Je krijgt alles in het ziekenhuis. Ik zou niet beginnen sleuren met water p ...
Het is ook niet de bedoeling om dit mee te nemen naar het ziekenhuis. Maar voor als we erna met de baby op stap gaan

9 dagen geleden

Reactie op kellywes

Ik vernam dat je flesvoeding nu gewoon op kamertemperatuur moet geven . Bij ...
De vroedvrouw zei dat inderdaad maar ze merken dat veel kindjes dit niet willen en ze de melk makkelijker warm drinken!

9 dagen geleden

Reactie op Stevr

De vroedvrouw zei dat inderdaad maar ze merken dat veel kindjes dit niet wi ...
Snap ik ook wel koude melk vind ik persoonlijk beetje raar mijn andere kids hebben melk warm gedronken maar dit is intussen 14 jaar geleden ☺️

9 dagen geleden

Het moet inderdaad niet meer opgewarmd worden. Sommige kindjes drinken het andere niet. Ik ben koud begonnen, uiteindelijk moest de melk ingedikt worden en koud gaf dit brokken. Dus opwarmen terug. Bij de eerste was het nog opwarmen. Ik neem gewoon een thermos mee en koud water. En meng dan tot de juiste temperatuur. Er zijn op veel plaatsen ook al locaties voorzien voor op te warmen. Maar de thermos vind ik het gemakkelijkste.

9 dagen geleden

Wij gaan proberen met flesjes op kamertemperatuur. Ik weet wel dat je ook flessenwarmers hebt die compact zijn en je op voorhand kan opladen en meenemen.

9 dagen geleden

Wij gaan ook proberen op kamertemperatuur te geven van in het begin. Hopelijk neemt ons babytje dit aan, is wel veel gemakkelijker.

9 dagen geleden

Kamertemp. mag maar de meeste kindjes drinken warm wel makkelijker. Hier was het een termos heet water en een klein flesje gewoon water en dan wat samenvoegen

8 dagen geleden

Wij ook aangeraden gekregen om op kamertemperatuur te doen.. Ik ga wel borstvoeding geven, in combinatie met flesvoeding.. moest het dan niet echt gaan ze toch ook gewend is aan de flesvoeding.. 🍼