14 Reacties
6 dagen geleden
Rescue druppels ? Die helpen bij stressvolle periodes en om in te slapen.
Die kan je gewoon in de apotheek halen. Is homeopathisch maar voor de zekerheid maar even vragen of je dat mag nemen bij zwangerschap.
Er zijn ook druppels van sedi plus maar daar weet ik ook niet van of je ze mag nemen bij zwangerschap.
Hoop dat het snel beter gaat!
6 dagen geleden
Neem je magnesium bij? Ik kreeg dit toen ik zei dat ik de slaap moeilijk kan vatten/altijd wakker lag en veel last heb van rug en bekken. Hielp me uiteindelijk wel een beetje. Nu op z'n einde van de zwangerschap dus alles is nog verergerd en 't helpt niet altijd meer. Ben je getest op zwangerschapsvergiftiging?
6 dagen geleden
Reactie op roezptoez
Neem je magnesium bij? Ik kreeg dit toen ik zei dat ik de slaap moeilijk ka ...
Ik heb dit ook een tijdje genomen toen ik last had van beenkrampen ‘s nachts. Sinds ik die niet meer heb, neem ik het ook niet meer bij. Ik zal eens navragen bij mijn arts of ik opnieuw die magnesium mag nemen . Welk symptoom doet wijzen in de richting van pre-eclampsie? De hoofdpijn? Bij elke controle (inmiddels 4 weken geleden) testen ze mijn bloeddruk en die was goed. Mijn urinetest is wel al een tijdje geleden…
6 dagen geleden
Reactie op Anonie.
Ik heb dit ook een tijdje genomen toen ik last had van beenkrampen ‘s nacht ...
Magnesium kan sowieso geen kwaad denk ik, ik neem de Metarelax elke avond. Als ik het eens vergeet, lig ik meer te woelen alleszins.
Gyno zei bij mij vandaag dat aanhoudende hoofdpijn die echt niet wegtrekt een teken kan zijn van.. Dus dat ik dan echt naar verlos moet om te laten testen. Ikzelf heb een aantal dagen last gehad maar is dan weggegaan. Ik zou er toch nog even naar vragen als je opnieuw op controle moet, hopelijk is dat snel? 't is niet altijd een pretje hé, dat zwanger zijn 🙈 'genieten' heeft er bij mij ook nooit echt ingezeten. Ondanks ik erg uitkijk naar en dankbaar ben voor ons kleintje dat eraan komt. Veel moed! 🧡🍀
6 dagen geleden
Ik heb er in het begin van mijn zwangerschap ook enorme last van gehad. Uren wakker liggen maar doodmoe zijn. Zowel huisarts, gynaecoloog als vroedvrouw raadde me metarelax aan en ik moet zeggen vanaf dag 1 groot verschil! Ik heb soms nog dat ik lang wakker lig of tijdens de nacht wakker kom en niet meer in slaap geraak maar veeeeel minder dan in het begin!
6 dagen geleden
Redelijk herkenbaar, ik slaap nog wel in maar na 3 uur ben ik ineens wakker. Bekkenpijn of moet naar het toilet, ineens te warm hebben dan weer te koud of een van de kinderen staat ineens naast het bed. Voor de zure oprispingen neem ik omeprazole in en sinds toen geen last meer van. Helaas geen tip, overdag kruip ik ook veel op de zetel. Probeer ook alles zo gespreid mogelijk te plannen zodat ik niet een zware dag heb en nadien moet bekomen.
4 dagen geleden
Ik herken het heel hard ben nu sinds 3 weken thuis ik slaap niet heb zoveel last van maagzuur en pijn aan mijn heupen, krampen als ik te lang op 1 kant lig waardoor ik zeer weinig slaap en continu pipi doen zie elk uur van de nacht vermoed dat ik ook nog heel de zwangerschap zal thuis zijn, hoofdpijn had ik vooral zo het 2de trimester