Zijn er dames die ondertussen ervaring hebben met de “grote” echo’s en NIPT test in UZ Jette? Krijg je tijdens de echo al informatie over de nekplooi etc.
Komende maandag wordt de echo op 13 weken en de NIPT test uitgevoerd. Mijn gynaecoloog is dan net in verlof. De andere consultaties zijn steeds in de polikliniek of privépraktijk. Bij mijn gynaecoloog krijg ik steeds een uitgebreide uitleg wat er exact te zien is.
Ja ik, de echo was heel uitgebreid. Uitgevoerd door een echoscopist, zij benoemde echt alles heel goed, ook de nekplooi. Daarna nog even langs men gynaecoloog geweest. Ik vermoed dat we dezelfde hebben omdat je spreekt van polikliniek en privépraktijk :) Daarna de nipt laten doen bij labo
Ja ik, de echo was heel uitgebreid. Uitgevoerd door een echoscopist, zij be ...
Mijn gynaecoloog is Dr. Vermoesen. Ze is dan net in verlof, dus ik denk dat ik komende maandag geen gynaecoloog zal zien. Volgende afspraak bij haar staan wel al gepland in augustus.
Ja ik word ook door haar opgevolgd! Maar op zich gaf zij toen niet veel extra info hoor, je zal veel info krijgen tijdens de echo zelf ! Ik kreeg van gynaecoloog gewoon men attesten met uitgerekende datum enzo
Ja ik word ook door haar opgevolgd! Maar op zich gaf zij toen niet veel ext ...
Super, dank je wel voor de info. Toch al wat meer gerustgesteld :-)
Mijn attest met uitgerekende datum had ik vorige keer al meegekregen (op vraag van mijn werkgever).
Gaan jullie de bevalling ook in uz jette doen? Welk gevoel heeft iedereen daarbij? Goed ziekenhuis, oké begeleiding? Ik vind het zelf niet zo handig dat je telkens door een andere persoon wordt opgevolgd.
Gaan jullie de bevalling ook in uz jette doen? Welk gevoel heeft iedereen d ...
Ik ga altijd bij dezelfde gynaecoloog, enkel de grote echo’s zijn in het UZ. Voor de andere ga ik naar haar praktijk. Voor de bevalling weet ik dat nog niet goed, afhankelijk of ze dan beschikbaar is ..
Gaan jullie de bevalling ook in uz jette doen? Welk gevoel heeft iedereen d ...
De bevalling zou hier doorgaan in het UZ zelf. Mijn gynaecoloog zei dat zij wel opkomt voor haar patiënten, tenzij ze natuurlijk echt verhinderd is. Ook al is het ‘s nachts of in het weekend, dat geeft mij wel een geruststellend gevoel.
Ik ga altijd bij dezelfde gynaecoloog, enkel de grote echo’s zijn in het UZ ...
Ik had haar dit gevraagd en ze wist me toch te zeggen dat ze voor haar patiënten naar het ziekenhuis komt, ook al is het in het weekend of ‘s nachts. Tenzij ze echt verhinderd zou zijn natuurlijk.