13 Reacties
één dag geleden
Reactie op lilly222
Iemand die de opleg soms weet als je voor een 2 persoonskamer kiest? Zou gr ...
Bij een twee persoonskamer mag je rekenen op een opleg van ongeveer 200-300 euro maximum. Dus een groot verschil met een eenpersoonskamer
één dag geleden
Reactie op lilly222
Dankjewel voor je antwoord, eindelijk heb ik hier een zicht op. 🙈 en indd ...
Dat zeker' daarom neem ik ook een tweepersoonskamer. Want de verzekering dekt geen 1 persoonskamer. Ons kindje moet sowieso langer blijven op neonatologie, als ouder is het al een moeilijke periode daardoor en dan nog zal de verzekering supplementen aanrekenen omdat ons kindje op een 1 persoonskamer zal moeten liggen. Dit vind ik persoonlijk belachelijk want je kiest er niet zelf voor
19 uur geleden
Reactie op Anoniempje123_
Dat zeker' daarom neem ik ook een tweepersoonskamer. Want de verzekering de ...
Als je zelf aangeeft in ziekenhuis dat je tweepersoonkamer wilt maar zij leggen je in eenpersoonskamer, gelijk om welke reden (vb geen tweepersoonskamer meer vrij of vanwege speciale zorgen of dergelijke) dan zouden ze de prijs van eenpersoonskamer niet mogen doorrekenen want dat is niet wat jij hebt gevraagd. Dat is wat mij verteld is geweest door ziekenfonds en wzt ik ook al van veel anderen heb gehoord 🙃
12 uur geleden
Ik heb het nagevraagd bij de verzekering en in heb wel een kiniplan plus verzekering en ze dekken de kosten wel van een eenpersoonskamer en tot 200% supplementen.
9 uur geleden
Reactie op melledec
Als je zelf aangeeft in ziekenhuis dat je tweepersoonkamer wilt maar zij le ...
Dat is waar maar het zal over de kamer gaan van ons kindje als ik ontslagen wordt uit het ziekenhuis. Als ik dan wil blijven slapen bij haar zei de verzekering mij dat ze maar voor 50 euro per dag dekken ook al hebben we een medisch attest waarom ze op een 1 persoonskamer moet liggen. Neonatologie heeft zelf geen 2 persoonskamers