28 Reacties

één maand geleden

Volg, ik heb ook cm medio plan

één maand geleden

Ik volg ook even. Ik ben ook aangesloten bij het hospitaalplan van CM

één maand geleden

Goh ja, eenpersoonskamer is bijbetalen.. bij mijn eerste bevalling, 3jaar geleden, de keuze gemaakt voor een eenpersoonskamer. Ik lag er drie nachten (keizersnede) en heb 1600euro moeten bijbetalen (erelonen etc..)

één maand geleden

Reactie op Rijstkorrel

Goh ja, eenpersoonskamer is bijbetalen.. bij mijn eerste bevalling, 3jaar g ...
Vind ge het de moeite om zo een groot bedrag te betalen voor alleen te liggen?

één maand geleden

Ik heb ook cm hospitaal en mediko plan. Wij gaan voor de grootste 1persoonskamer. Je kan bij je ziekenhuis een kostenraming vragen. En de voorwaarden downloaden op de site van cm. Daar staat bij wat er allemaal gedekt is.

één maand geleden

Reactie op Rijstkorrel

Goh ja, eenpersoonskamer is bijbetalen.. bij mijn eerste bevalling, 3jaar g ...
Wow dat is wel heel veel idd.. hangt misschien ook van de erelonen af? Mijn ziekenhuis rekent 150% aan en CM dekt hiervan 100%. Ze zeiden me dat ik zelf rond de 200-400 moest rekenen om uiteindelijk te betalen (bij standaard bevalling uiteraard). Maar wou toch graag even ervaringen van anderen horen!

één maand geleden

Reactie op Sien1994

Wow dat is wel heel veel idd.. hangt misschien ook van de erelonen af? Mijn ...
Bij een een persoonskamer? Ik heb de website van mijn ziekenhuis is bekeken en een kostenraming gedaan en voor een 2 persoonskamer zou ik 250 euro betalen maar medio plan geeft 250 euro forfaitair extra dus denk 0 maar als ik een een persoonskamer neem is dat al 1200 euro ongv door de erelonen wel ga ik in ziekenhuis zelf ook eens informeren

één maand geleden

Ik ben al 2 x bevallen, elke keer een eenpersoonskamer, denk da ik telkens een 400 euro zelf moest betalen.

één maand geleden

Reactie op prisjj

Bij een een persoonskamer? Ik heb de website van mijn ziekenhuis is bekeke ...
Maar via je hospitaalplan krijg je toch het grootste deel van die 1200 terug dan? Of niet?

één maand geleden

Reactie op Sien1994

Maar via je hospitaalplan krijg je toch het grootste deel van die 1200 teru ...
Ik weet het niet aangezien ik heb aangeduid in de kostenraming dat ik basis ben verzekerd maar ik kon op de website niet aangeven met welke verzekering dus beter dat ik eens informeer bij her ziekenhuis zelf

één maand geleden

Ik heb de basisverzekering via het werk. Heb in az delta Rumbeke een kostenraming gevraagd om toch op een 1 persoonskamer te liggen, minimum 1800 euro zelf op te leggen zonder bijkomende onderzoeken, medicatie, epidurale, dus ik kies dan liever voor een tweepersoonskamer en even op mijn tanden bijten , die 1800 euro kunnen we voor betere dingen gebruiken voor ons kindje. En voor zelfde geld lig je alleen om een tweepersoonskamer

één maand geleden

Reactie op prisjj

Vind ge het de moeite om zo een groot bedrag te betalen voor alleen te ligg ...
Ik heb enorm zitten twijfelen over wat ik deze keer zou doen. Maar ik ga toch terug voor een eenpersoonskamer. Na de bevalling wil je wat rust hebben om zelf alles te ontdekken, en als diegene waarmee je zou liggen continue bezoek heeft of een huilbaby heeft.. goh ja, daar word ik denk ik niet gelukkiger van ..

één maand geleden

Reactie op Gienieee

Ik heb ook cm hospitaal en mediko plan. Wij gaan voor de grootste 1persoons ...
Ik heb CM hospitalisatie en ik heb bij CM nagevraagd en zij denken niet alles ookal heb je mediko hebben ze mij gezegd, dus met 1 persoonskamer zou ik toch wel veel zelf moeten betalen omdat ze maar 100% dekken etc.. Weet jij hoe dit zit en hebben ze jou ook gezegd dat je toch gedeelte zelf moet betalen zoals supplementen enz..?

één maand geleden

Reactie op Loveliy

Ik heb CM hospitalisatie en ik heb bij CM nagevraagd en zij denken niet all ...
Ja dat klopt, staat allemaal in de voorwaarden. Je kan bij je ziekenhuis vragen hoeveel de verschillende kamers kosten. 😊

één maand geleden

In januari veranderen er vaak enkele zaken bij CM, meestal in je voordeel. Nog niets officieel dus, communicatie mag je verwachten vanaf midden november, maar als je bent uitgerekend in januari of later, misschien wel iets wat interessant kan zijn.

2 dagen geleden

Ik krijg net een mail dat vanaf 2025 150% ipv 100% wordt terugbetaald van de ereloonsupplementen voor een eenpersoonskamer! 👍

2 dagen geleden

Reactie op Gienieee

Ik krijg net een mail dat vanaf 2025 150% ipv 100% wordt terugbetaald van d ...
En terugbetaling per nacht voor eenpersoonskamer gaat ook omhoog, 65 ipv 55 euro.

2 dagen geleden

Reactie op Gienieee

Ik krijg net een mail dat vanaf 2025 150% ipv 100% wordt terugbetaald van d ...
nu hopen dat ze dan blijft zitten tot januari 😂

2 dagen geleden

Reactie op femke1990

nu hopen dat ze dan blijft zitten tot januari 😂
Ik heb een afspraak geboekt met cm voor meer informatie, ook voor aansluiting hospitaalplan plus omdat dit nog meer dekt, indien dit geen extra wachttijd vraagt omdat ik al jaren verzekerd ben vind ik het wel een meerwaarde om me nu aan te sluitend

2 dagen geleden

Reactie op prisjj

Ik heb een afspraak geboekt met cm voor meer informatie, ook voor aansluiti ...
Laat je iets weten erna?