5 Reacties

3 dagen geleden

Ik ben 3 keer ingeleid , ik vond het persoonlijk niet erg dan weet je Waneer je bevalt ☺️ het kan wel wat langer duren als je ingeleid word

3 dagen geleden

Ben zelf ook ingeleid wegens bekkeninstabiliteit en ze schrik hadden voor blijvende schade. Ben toen om 19u binnen moeten gaan en hebben ze een ballon gestoken en in de ochtend vruchtwater gebroken en om 16u is onze dochter toen geboren. Duurt wel langer maar was heel aangenaam ook omdat je wist wat je te wachten wat stond en ook de datum wisten wij. Dit zal nu ook bij ons 2de kindje gaan gebeuren

3 dagen geleden

Ik ben 3 jaar geleden ook ingeleid wegens te weinig vruchtwater op het einde en de baby die het niet meer zo aangenaam vond. 's avonds om 18.30 binnengegaan. Ballon gestoken , dan allerlei pilletjes, in de ochtend mijn water gebroken en daarna volledige ontsluiting maar een baby die niet zakte.. uiteindelijk een keizersnede en ons meisje is geboren 17.09 . Binnenkort is het een geplande keizersnede

3 dagen geleden

Ik ben 4x ingeleid en bij mij ging alles heel vlot binnen 6 uurtjes waren de kindjes er al dus bij iedereen gaat dat anders bij de 1 wat vlotter als bij de ander

3 dagen geleden

Reactie op JintheBastiaensen

Ben zelf ook ingeleid wegens bekkeninstabiliteit en ze schrik hadden voor b ...
Hey! Welke blijvende schade kan er optreden bij BI? Heb zelf ook serieuze BI maar zou echt niet owv die reden ingeleid willen worden dus vind het wel interessant om jouw verhaal te horen!