5 Reacties
14 dagen geleden
Morgen 31 weken, zelf heb ik het nu sinds een maand ook. Helaas geen tips ik lees mee voor de adviezen! Succes 🤍
14 dagen geleden
Hey! Morgen 31 weken en ook al 2 maanden last. Ik ga wekelijks naar de kine en probeer de stretchoefeningen zoveel mogelijk te doen. Ik heb het minst last als ik op mijn gemak ga zwemmen. Ik probeer te accepteren dat ik er op dit moment weinig aan kan doen en probeer mijn grenzen te respecteren. Ik durf wel al eens meer een massage te vragen aan mijn partner om de dag iets fijner af te sluiten. Ik heb helaas ook geen magische tips. 🫤
14 dagen geleden
Same here! Zeer frustrerend! Het enige wat bij mij echt helpt is rust en een warm bad. Ik doe ook de pelvic floor oefeningen op het YouTube channel “pregnancy and postpartum tv”. Kwartiertje per dag. Het is dan niet magisch opgelost maar ik merk wel dat ik beter slaap erna doordat ik meer comfortabel lig
14 dagen geleden
Ik ook BI vanaf week 20 ongeveer. Sinds enkele weken rugpijn erbij door mijn scoliose. Ik ga ook naar kine en volg al haar adviezen op. Al 6 sessies gehad ondertussen. Ik neem ook paracetamol 1000 en merk weinig verandering op ‘s nachts. Demotiverend, hé! Vooral omdat de simpelste dingen pijn doen en zelfs naar de winkel gaan zoveel energie vreet. Ik heb nu een paar weken rust van mijn werk (ben leerkracht in het secundair), ik hoop terug aan de slag te gaan als de examens beginnen maar ik zie er nu al tegenop. Je bent dus zeker niet alleen ❤️ helaas geen gouden adviezen. Ben vorige week begonnen met zwemmen (lees: vooral bewegen en trappelen in water) en dat deed wel echt deugd, ook al was het maar voor even.