9 Reacties

één dag geleden

Ons eerste zoontje had al maatje 56 bij de geboorte (3kg800 en 52cm) en was ook gemiddeld geschat. Mijn zus is nog snel naar de winkel moeten gaan voor wat extra kleertjes want door omstandigheden moesten we wat langer blijven. Ik zou dus niet teveel voorzien. Indien nodig is er snel bijgekocht Wij hadden ook een explosieve baby 😬, dus wasjes zijn er genoeg gedraaid, ongeacht de maat.

één dag geleden

Hier hebben we vooral maat 56 aangekocht. We wachten nog even af om maat 50 te kopen moest het blijken dat ze toch iets kleiner zou zijn. Liever op het laatste bijkopen dan nu al alles kopen en het uiteindelijk niet kunnen gebruiken

één dag geleden

Reactie op Fien993

Hier hebben we vooral maat 56 aangekocht. We wachten nog even af om maat 5 ...
Dat is ook wel waar.. En hoeveel rompers/pakjes zou je ongeveer aanraden in maat 56?

één dag geleden

Wij hebben enkel maar 56 voorzien en maar een 2-tal stuks in 50 voor de zekerheid 🙈

één dag geleden

Mijn oudste was 53 cm, die paste maat 50 al niet meer 😂 En mn ander zootje was net 50 cm, en idd, 2-3 weken later was dat ook te klein..

één dag geleden

Ons zoontje heeft nooit 50 gedragen. Was 51cm en 4080g bij geboorte. Ik heb zeker 10 rompers en 10 pakjes. Elke keer als hij stoelgang maakte was er een lek, dus was bij ons geen overbodige luxe 😁💩

één dag geleden

Reactie op myybabywishh

Dat is ook wel waar.. En hoeveel rompers/pakjes zou je ongeveer aanraden in ...
Wij hebben er ongeveer 10 gekocht

één dag geleden

Wij hebben wel meer van maat 50, maar hier lopen er al 2 rond natuurlijk. Ik zou toch wel meer voorzien al is het combinatie maat 50 en 56. Ze geven al eens terug, ongelukje met de pamper,overgeven,… het is snel gebeurd en dan moet je veel wassen. Ik moest soms 2/3 keer per dag wisselen van kleding. Hier hebben ze wel langer gedaan met maat 50 ongeveer 1,5 maand. Waren wel kleine baby’s.

één dag geleden

Maatje 50 vind je vaak ongedragen op vinted. Dus ik heb me alleszins niet ingehouden 🤭