9 Reacties
2 dagen geleden
Helemaal hetzelfde, we geven die in mei om dezelfde reden en ook op niet teveel bezoeken thuis te hebben. Ik volg.
2 dagen geleden
Wij hebben dit ingepland voor 5 weken na de uitgerekende datum. Staat ook al klaar op onze geboortekaartjes.
Dit omdat we echt even met z'n drietjes tot rust willen komen na de bevalling, maar de mensen ook niet te lang willen laten wachten.
Ik denk dat ikzelf ook wel blij ga zijn na een 5tal weken om terug even onder de mensen te zijn.
2 dagen geleden
Wij gaan voor eind april in de hoop dat de meeste ziektekiemen dan al wat verdwenen zijn. Zeker omdat we allebei een hele grote familie hebben en er rond de 300 genodigden zijn.
De uitnodiging staat ook op het geboortekaartje.
Bij ons zoontje hebben de meeste zich hier wel aan gehouden, buiten enkele oudere tantes en nonkels of hele dichte vrienden. De keizersnede is voorzien voor 20 december dus ik hoop dat zij het nu druk genoeg hebben met de feestdagen.
één dag geleden
Wij hebben dit bij ons 1e kindje na 6 weken gedaan. Wij hebben ondanks de babyborrel nog wel veel bezoek thuis ook gehad, maar die babyborrel was wel handig voor de grote groep vrienden, verdere familie, collega’s. De echte vrienden en dichte familie is allemaal apart op bezoek geweest.
Wij gaan nu bij ons 2e kindje geen babyborrel doen
één dag geleden
Ik twijfel nog over een babyborrel, goh ik ga het aan de ene kant fijn vinden om mondjesmaat mensen op bezoek te laten komen dit voor bv kraam eten ofzo....
Eerst wou ik een babyborrel maar ik wil dat dan weer groot maken en we hebben al een paar grote feestjes gehad laatste tijd, we zijn getrouwd daarna 30e verjaardag van mijn partner met mijn 32e verjaardag, kosten van de zwangerschap binnenkort de kleine en ook wil ik borstvoeding geven dus denk dat een feestje te veel vant goeie is denk dat ik gewoon een groter 1e verjaardag vieren en de mensen dus mondjes maat bij mij laat op bezoek komen idd niet te vroeg, maar een babyborrel is ook gewoon iedereen tegelijk en aangezien ik al paar grote feestjes heb gehad denk ik dan iets te veel met de mensen ga willen praten en dit te intensief is na de bevalling
één dag geleden
Bij een van onze kinderen hebben wij dit ook pas gedaan na 3-4 maanden. We zaten met 6 weken net rond de feestdagen niet ideaal dus, dan de feesten in januari, ik vond dit te druk om nog een babyborrel te doen. Bezoek thuis viel eigenlijk heel goed mee. Er zijn mensen die niet kunnen wachten maar dat viel wel mee bij ons. Ik zou dat zeker durven doen.