11 Reacties

13 dagen geleden

Wij gebruiken Aerosleep voor het bedje en het park! We gebruiken daarbij een aangepaste hoest van Aerosleep

13 dagen geleden

Wij dachten dit eerst te doen.. maar we denken dan.. je kan alles zo gek maken als je maar wil.. wij hebben een matrasje van Ikea en volgens mij ook prima. In het begint gaat ze bij ons op de kamer in een co-sleeper slapen. En als ze naar haar kamertje gaat na enkele weken/maanden.. dan heeft ze zo een eendje als ze begint te huilen of er is iets dan geeft dat eendje een geluid. (Dat moeten we nog eens goed bestuderen hehe. 😊😅 En hebben ook een babyfoon met camera. Dus denk wel veilig genoeg allemaal? https://www.ikea.com/be/nl/p/jaettetroett-pocketveringmatras-babybed-wit-40321004/ het matrasje dat wij hebben.

13 dagen geleden

Staat bij ons op de geboortelijst.

13 dagen geleden

Wij hebben een gewone matras met aerosleep topper voor cosleeper + bedje :) voor parkje niet omdat ze daar nooit ‘s nachts zonder toezicht inligt

13 dagen geleden

Wij hebben een Aerosleep matras + beschermer + hoeslakens op onze geboortelijst gezet 😊

13 dagen geleden

Reactie op Hvrhalsje

Wij hebben een Aerosleep matras + beschermer + hoeslakens op onze geboortel ...
Doen jullie enkel voor het bedje of ook voor het park? Ik twijfel voor het park

13 dagen geleden

Reactie op els789

Doen jullie enkel voor het bedje of ook voor het park? Ik twijfel voor het ...
Oh ja enkel voor het bedje. Vergeten erbij te vermelden 😊

13 dagen geleden

Wij hebben zowel voor park als bedje de matras en topper van aerosleep. Niet in de cosleeper, aangezien het de bedoeling is deze maar van korte tijd te gebruiken (en de baby nog niet kan draaien dan).

13 dagen geleden

Wij hebben de aerosleep matrasmet 2 aerosleep matrasbeschermers en wat aerosleep hoeslakens voor het bedje. In het park een zzzooo matrasje omdat hij daar nooit zonder toezicht zal liggen.

12 dagen geleden

Gewone matras met een aerosleep topper. Ook wel handig dan kan je die topper gwn uitwassen als ze eens zouden spugen, doorlekken,…

12 dagen geleden

Bedankt voor de reacties! 🥰