9 Reacties

Waarom steunkousen? Ik heb eigenlijk nooit met een zwangerschaps kussen geslapen,

4 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Waarom steunkousen? Ik heb eigenlijk nooit met een zwangerschaps kussen ges ...
Voor bloedklonters te vermijden

Reactie op LSteurs

Voor bloedklonters te vermijden
Ok, weer chat geleerd

4 maanden geleden

Ik gebruik nog niks eigenlijk en ben 13 weken 馃檴. Veel succes maandag, komt allemaal wel goed! 馃馃崁

4 maanden geleden

Ik ging mij ook kousen aanschaffen, maar ik zie vnl kniekousen. Lijkt mij alles behalve ideaal want dat gaat volgens mij afknallen aan de knie毛n. Dinsdag heb ik mijn echo en niptest, ga dan vragen welke het beste zijn. Mijn voorkeur gaat toch uit naar volledige kousen... Met een zwangerschapskussen slaap ik al jaren. Echt het beste ooit 馃き

4 maanden geleden

Ik ben exact even ver als jij 馃槉. Ik slaap al een tijdje met mijn zwangerschapskussen. Vind dat wel comfortabel en had het nog liggen van mijn eerste kindje. Steunkousen gebruik ik enkel bij een lange autorit. We zijn nu op vakantie met de auto naar Frankrijk dus heb ze wel gebruikt onderweg!

4 maanden geleden

Reactie op katleenvw

Ik ben exact even ver als jij 馃槉. Ik slaap al een tijdje met mijn zwangersc ...
Want ik ben nu op vakantie in Hongarije ook met de auto en heb er nog geen gebruikt. Heb er ook geen.

3 maanden geleden

Ik draag steunkousen omwille een te lage bloeddruk. De dokter deelden mij mee om deze dan te dragen.