12 Reacties

3 maanden geleden

Mijn buik ziet er ongeveer ook zo uit, heb een maagverkleininging laten doen en zat met Overvel. Ik zie wel dat die iets dikker staat en als ik voel is het strakker onder de huid, er is niet veel ruimte meer tussen het Overvel en de buik maar vanbuitenaf vind ik hem niet echt mooi😁 om die reden ook nog niet echt buikfotos gemaakt

3 maanden geleden

Reactie op prisjj

Mijn buik ziet er ongeveer ook zo uit, heb een maagverkleininging laten doe ...
Dankjewel! Ja als je andere buikjes ziet dan vind ik die van mezelf er heel anders uitziet, vandaar. Dankjewel voor je reactie! 😘

3 maanden geleden

Elk lichaam is anders, ik ben momenteel 14 weken ver en ben nog niets aangekomen, voelt wel vreemd maar is blijkbaar ook normaal 🤷🏼‍♀️

3 maanden geleden

15w5d, altijd mager geweest en platte buik. Nu ziet het er zo uit. Heb wel enorm last van constipatie😅 dus misschien is het dat wat ik zie

3 maanden geleden

Bij mij ziet die er ook ongeveer zo uit hoor… had ook niet echt platte buik dus nu is het zo iets tussen “ vetbuikje” en zwangerschapsbuikje😂

3 maanden geleden

Bij mij is het momenteel ook zo.. tegen de avond is het vaak wel meer opgespannen. Ik ben bijna 14 weken. Nog niks aangekomen in gewicht.

3 maanden geleden

Dank jullie wel allemaal, het stelt mij al gerust dat ik niet de enige ben 😘

3 maanden geleden

Ik ben 11 weken en ik ben al 3,5 kg bij gekomen. Ik was wel heel mager (bmi onder de 18). Al echt een buik. Ben benieuwd waar dit nr toe gaat 🙈🙈🙈🙈

3 maanden geleden

Bijna 14 weken en ik ben 4 kilo bijgekomen of mss zelfs al meer nu. Ik kom van maatje 34 Xs en zit nu in 38 medium

3 maanden geleden

Bijna 15 weken en nog niets bijgekomen, enkel mijn broeken en mijn bh’s passen niet meer 🙄
Mag deze ook 16,2 weken, vanmiddag getrokken.