19 Reacties
茅茅n maand geleden
Ik heb deze in 2 kleuren, zit mooier dan op de foto
Ben 1,72 maar is ok茅 voor mij
茅茅n maand geleden
Ik vind er ook mijn ding niet in 馃檭. Al oneindig veel gepast en gedaan. Ofwel is het model niet goed, de pijpen veel te lang of te kort, ofwel zit de maat dan weer h茅lemaal anders dan normaal. Ik vind het echt vervelend! Ik ben uit miserie naar joggingbroeken beginnen kijken die er toch nog iets 'deftiger' uitzien dan een gewone joggingbroek, gewoon met een rekker onder de buik. Maar het is een opgave om iets te vinden.
茅茅n maand geleden
Ik vind het ook iets lastig. Ik heb er 2 gekocht, maar de band zit eigenlijk niet zo goed. Ik denk dat ik vanaf de buik echt groot begint te worden gewoon kleedjes ga dragen. Thuis draag ik mijn sportkledij waar ik nog in kan, lekker comfortabel :)
茅茅n maand geleden
Shein heeft veel mooie zwangerschapkleding en comfortabel, Ik koop nu alles gewoon op shein, kost geen geld en zit echt goed. Ik vind onze kledingwinkels voor zwangerschap kleding echt te duur 馃き
茅茅n maand geleden
Ik heb 2 broeken van Noppies. De band bovenaan is momenteel nog een beetje los, maar die plooi ik nu nog een stukje om. Binnenkort is die helemaal gevuld.
茅茅n maand geleden
Ik heb er van de JBC die goed zitten maar lange pijpen, opgelost door een beetje op te rollen. Wel een grotere maat (XL) dan vb bij de H&M (M) waarbij de pijpen perfect vallen en waarbij de broek ook echt comfortabel zit! Van de JBC heb ik ook een salopette welke wel leuk zit. Verder ook losse broeken, die ik al had, die ik op hoge taille kan dragen. Ik vind de band van de zwangerschapsbroeken echt wel comfortabel!
茅茅n maand geleden
Al de Zwangerschapsbroeken die ik heb gepast zijn te klein. Ik draag eigenlijk gewoon broeken die heel stretchbaar zijn en jurken. Ik heb het gewoon opgegeven. Ik ben trouwens iets wat voller. Ik heb een aantal broeken die ik droeg van voor de zwangerschap en nu nog steeds draag. Ik ben 24 weken + 2 dagen zwanger.
茅茅n maand geleden
Voor zwangerschapsjeans die afzakken heb ik de perfecte remedie gevonden. Bretellen! Gewoon een dun bretelletje aantrekken. Daarover dan je trui. Niemand die het ziet en je broek blijft heerlijk zitten. Idee van m鈥檔 man omdat ik kloeg over de afzakkende broeken 馃槃.
茅茅n maand geleden
Al eens bij de website van de lidl gekeken, comfortabele en betaalbare kleding voor zwangerschap
茅茅n maand geleden
Ik had er twee jaar geleden gekocht van Supermom en die zitten zo fijn!
Alleen vond ik amper nog iets terug online; mss eens zien via Vinted?
茅茅n maand geleden
Ik heb deze van kiabi. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik deze de hele tijd kunnen dragen en draag ze nu opnieuw. Het model is iets anders dan vorige keer waardoor ik vind dat als je de eerste keer aandoet ze wat strakker zit, maar eens je ze eventjes aan hebt is het een comfy jegging 馃槉
茅茅n maand geleden
Reactie op De Club
En zakt deze niet af ?
Bij mij niet. Bij de vorige editie zaten er vanbinnen knopjes in die je kon aanspannen dat is deze keer niet het geval. Als je twijfelt kan je er altijd eentje bestellen en kijken wat het geeft. Ze staan momenteel enkel online bestelbaar