2 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb dit ook.. ik heb het enkele weken geleden mijn ouders verteld maar die staan te springen om het tegen iedereen te vertellen.. mijn papa stond al met zijn telefoon klaar om te bellen naar mijn grootmoeder. Dan uiteindelijk heb ik het gezegt omdat ik wist dat ze het toch zouden gedaan hebben.. nu weet iedereen het buiten nog een tante en nonkel. Hier valt dan commentaar op maar ik vind het gewoon belangrijker dat mijn ouders enzo er al van wisten.. plus ik vind het ook nie aan hen om te vertellen.. eerste zwangerschap was ik onverwachts zwanger en heb ik het niemand kunnen vertellen daar mijn ouders het tegen iedereen hebben verteld en ik dat eigenlijk echt niet oke vond dat ze dat gedaan hebben.. is het daarom dat ik er nu geen behoefte aan heb.. hoe meer ik ook hoor van wij zijn zo blij, wij willen het vertellen en kunnen niet.. heb van mijn zus al gehoord van is precies dat je nu minder blij bent, schaam je je .. ik heb er mij echt al lastig in gemaakt in die reacties. Maar zit gewoon ook met het gevoel dat het niet om hen draait, en dat ik het wel zal zeggen als ik zelf dat wil doen.
2 maanden geleden
Reactie op zetk95
Ik heb dit ook.. ik heb het enkele weken geleden mijn ouders verteld maar d ...
Ohh wat vervelend ! Mijn pa is gelijkaardig. Gelukkig luisterde hij wel om het even voor zich te houden